|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Skjødt ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-April-2008 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Angående dit kabinet så findes der et lignende kabinet til 150 kr billigere.
Dit kabinet: Antec LifeStyle Fusion Lignende kabinet: Antec VERIS Fusion 430 -EC Jeg ved ikke helt hvad forskellen er, men ud fra EDBpriser så har den billige version en IR modtager og en anerledes strømforsyning. Desuden synes jeg du kan nøjes med 2gb Ram. Jeg var overrasket over at jeg faktisk havde samlet præcis den samme htpc som dig, bortset fra kabinet og mængden af Ram. :-) Alt i alt sparet 700 kr. Redigeret af Skjødt - 27-April-2008 kl. 10:59 |
|
![]() |
|
Insaniac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 396 |
![]() |
avh: Jeg har en stationær PC i soveværelset, som jeg bruger til at surfe på nettet fra. Den har 1,4TB harddisk plads så der ligger det meste af alle mine media. Jeg havde forestillet mig bare at koble den, min Macbook og HTPC sammen i netværk og så nøjes med 500-750gb i HTPC og så bare smide filmklip/musik over fra min stationær til HTPCen. Ønsker ikke at streame fra den stationære i soveværelset primlært pga elforbrug.
Jeg har prøvet at lavet en liste over, hvad jeg vil med mit mediacenter og så se om hardwaren lever op til det og om noget af det kan gøres med lidt software. Ønskede funktioner: - Overtage al DVD afspilning istedet for at bruge min Toshiba EP30 - Afspille mp3/CDer - Afspille filmklip (divx etc.) - Afspille blueray (når jeg senerehen udvider med et blueray drev) Starter bare ud med et DVDdrev, som jeg har liggende - Senerehen smide TV tuner i. Se TV via projektor samt optage TV ned på harddisk - Få mindst ligeså god lyd ud af HTPC som jeg får fra min Toshiba EP30, som i mine ører lyder super. Understøttelse af DTS og Dolby Digital - Forbinde projektor via HDMI og PV70 via DVI/HDMI eller VGA. - Mit TV PV70 skal primært som skærm for mediecentret når jeg vil configge det, høre mp3 eller andre småopgaver. Eller se lidt serier på, som jeg ikke gider tænde projektoren for. - Skifte mellem projektorens og TVets opløsning og hvad dertil hører, ved hotkeys eller lignende få tastetryk. - Kunne betjene det (skrue op og skifte sang, play, pause etc) via min Harmony 525 remote. Burde det ikke alt sammen kunne blive opfyldt med den hardware jeg har valgt? Eller skal der fx kraftigere cpu i eller seperat grafikkort eller bedre lydkort? Mokuer: Takker, men tror jeg foretrækker sølv da min receiver er sølv. Skjødt: Er du så tilfreds med din HTPC? ![]() Grunden til jeg har smidt 4gb i er udelukkende pga den lave pris. 2gb burde være fint. Prøver lige at se nærmere på de to kabinetter. Tak :) Redigeret af Insaniac - 27-April-2008 kl. 16:53 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |