|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Dark Helmet ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Status: Offline Point: 134 |
![]() Sendt: 06-August-2007 kl. 16:20 |
Jeg har Galnet, der sender det digitale spejl - gratis :-) Min udfordring er, at jeg bruger Windows Vista (64-bit) sammen med FloppyDTV. Jeg har fundet ud af at installere registreringsfilerne selv (se http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=25312& PN=1). Mit problem er dog, at kanalerne er er spredt ud over tre forskellige symbolrates, hvilket gør jeg ikke kan have alle kanalerne installeret samtidig, medmindre.... der er et eller andet klogt hoved her, der kan fortælle mig hvordan man gør |
|
-----------------------------
"I can't breathe in this thing" - Dark Helmet ----------------------------- |
|
![]() |
|
Dark Helmet ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Status: Offline Point: 134 |
![]() |
Jeg fandt ud af det selv - man kan lave en personal transponder configuration (hvilket vil sige, at man bare ændrer en af de eksisterende .reg filer, så de passer med de frekvenser og symbolrates, der hører sammen med udbyderens - og gemmer det så i en ny .reg fil). Her er notesblok faktisk et udemærket værktøj :-) |
|
-----------------------------
"I can't breathe in this thing" - Dark Helmet ----------------------------- |
|
![]() |
|
hylle ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Juni-2004 Sted: DK Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Hvordan får man fat i en liste med udbyderens transponderkoder? Jeg har Stofas Digitale Spejl i Århus.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |