|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() Sendt: 02-December-2009 kl. 12:12 |
Hej - jeg har kigget lidt rundt efter en fin DVD-CD reol - og det ved jeg der er mange andre der også har. Jeg fandt så frem til denne Spartak 2412, som ville passe fint til mig og de DVD'ere og CD'ere vi har + forhåbentligt nogle flere. Og en pris på rundt regnet 1400,- er ok. Nu ligger denne her så uheldigt nok så langt væk som USA - men mig bekendt er det ikke muligt at finde noget lignende i Danmark.
Jeg tænkte så på om det ville være muligt at lave et fælleskøb på DVD-CD møbler fra over there, evt. igennem en dansk forhandler eller en dansk møbelfabrik.
Hvad synes I?
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Jeg er også snublet over den side i min jagt på noget der kan rumme jeg ved ikke hvor meget. Jeg kunne godt være med på noget men tror at folk har så forskellige smag at det blever svært at blive enige.
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
Deri tror jeg du har ret - lidt ligesom at forsøge sig med et fælleskøb af en sofa... Men måske kunne det lade sig gøre at lave et fælleskøb på forskellige reoler. Altså frit valg - fra denne forhandler - evt. frit valg blandt nogle udvalgte systemer, men i og med at der er et godt bundt, der kan fylde en container eller et eller andet, med de møbler de gerne vil have, så kunne det måske lade sig gøre. Derudover behøver dette fællesskøb ikke nødvendigvis at handle om at få en billigere pris - men det ville være en bonus - men i højere grad at få muligheden for at købe disse møbler i USA og få dem til Danmark. Jeg ved ikke om de umiddelbart sender til Danmark, hvis man bare går ind og bestiller noget. Skrev en mail til dem, men den kom retur med en fejl.
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
![]() |
Stampe - har du prøvet at skrive e-mail til dem - for min e-mail kommer ikke igennem? Det er muligvis ikke vores problem, hvis du heller ikke kan, men et problem "over there".
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |