|
Forslag ny fjernbetj. Logitech 650 eller? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
tyros1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1182 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-September-2012 kl. 10:15 |
Hejsa
Desværre på min udemærket multi Marantz fjernbetj. virker volume knap ikke længere og et par andre kanpper virker dårlig - er der nogen der har erfaring fra den billige Logitch 650 her? (ny Marantz fj koster ca kr. 800)
Har engang haft en 525 uden at være imponeret.......
|
|
Philips 42 PF9731d/Humax XRHD Pana BDT 310 WD tv
Marantz SR6004,5.0 setup DLS M66, M60, R50 Marantz CD5001 - Panasonic MR-EH65 - Projekt debut III Squeezebox duet/Radio og IPAD NAS Synology 211 |
|
![]() |
|
tyros1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1182 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
og kan den egenlig styre SB delvis? eller slet ikke
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Alle squeezebokse (bortset fra duet) kan styres infrarødt.
|
|
![]() |
|
Kan læse at man bør måske ofre lidt ekstra op til Harmony one og få de funktion med toch ...?
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Jeg har en Harmony One, som jeg bruger til at fjernstyre Squeezebox Classic v. 2 og v. 3 samt Boom'en (og alle andre apparater bortset fra min Boxee Box) - kan varmt anbefales - dog er jeg langt gladere for de fysiske knapper end selve touch-delen.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Grab the Bull by the horns - kast en masse penge efter beo4 og en lintronic boks.
Du får en lækker fjernbetjening der kan alt du kan tænke dig til. Klaus |
|
![]() |
|
Vil den løsning kunne styre Boxee Box? (Tror det er over Bluetooth)
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Næppe, den kan "kun" ir.
Klaus |
|
![]() |
|
Så kan jo "bare" det samme som Harmony'en? (Jeg kan sagtens tænke mig til meget mere ;-))
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2814 |
Det er ikke bluetooth, det er RF. Man kan købe en IR modtager til boxee boksen (har ikke selv prøvet den). http://twistedmelon.com/shop/?show=manta-tr1 Det skulle eftersignede også kunne lade sig gøre at bruge andre modtagere. Hvis modtageren er kompatibel med Windows Media Center, bør den virke med boxee.
|
|
![]() |
|
Smart løsning - det må jeg grave lidt mere i - med moms/told og Post Danmark gebyr bliver den nok bare 3-4 gange så dyr inden den lander på adressen...
|
|
![]() |
|
Mon Harmony har samme problem med WD tv live? som Boxe Box? som du skriver? -
Ellers lyder den som en god løsning:)
Hvis man ikke skal grabbe Tyren bye bullets og vælge B & O løsning - men den bliver nok for "nørdet" for mig (læs også dyr):_) - men garantet lækker.....
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |