recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forslag til 3D HTPC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forslag til 3D HTPC

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2013 kl. 08:32
@benjamin
Jeg tror ikke lige den celeron er kraftig nok til at lege med hvis du skal lave 3D BD afspilninger - det er en forholdsvis gammel cpu der kun kører 1,1ghz med mindre du da forsøger at sælge trådstarter den løsning?(og kravet var jo BD afspilning fra drev også. :D ikke et DVD.
Til top
bomndk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Marts-2006
Point: 422
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bomndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2013 kl. 11:54
Tak for jeres indlæg.
Det er et krav at det skal være en Haswell processor da de, som jeg forstår det, kan håndtere 23.976 Hz.
Derudover er jeg nok ved at blive overbevist om at jeg skal gå passiv køling vejen.
Om kabinettet så skal være Streacom, HD-PLEX eller noget helt helt tredje, det må tiden vise.

Streacom har lavet en ny FC5 OD som godt kunne se interessant ud.
Mvh
Bo

Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Point: 1764
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2013 kl. 17:57
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

@benjamin
Jeg tror ikke lige den celeron er kraftig nok til at lege med hvis du skal lave 3D BD afspilninger - det er en forholdsvis gammel cpu der kun kører 1,1ghz med mindre du da forsøger at sælge trådstarter den løsning?(og kravet var jo BD afspilning fra drev også. :D ikke et DVD.

:) Okay, fair nok, havde lige overset det med Bluray drevet, men ellers må du fortælle mit mediacenter at den ikke kan det, for den er ikke overbevist :)
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu