|
Forslag til 3D HTPC |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
@benjamin
Jeg tror ikke lige den celeron er kraftig nok til at lege med hvis du skal lave 3D BD afspilninger - det er en forholdsvis gammel cpu der kun kører 1,1ghz med mindre du da forsøger at sælge trådstarter den løsning?(og kravet var jo BD afspilning fra drev også. :D ikke et DVD. |
|
![]() |
|
bomndk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Status: Offline Point: 422 |
Tak for jeres indlæg.
Det er et krav at det skal være en Haswell processor da de, som jeg forstår det, kan håndtere 23.976 Hz. Derudover er jeg nok ved at blive overbevist om at jeg skal gå passiv køling vejen. Om kabinettet så skal være Streacom, HD-PLEX eller noget helt helt tredje, det må tiden vise. Streacom har lavet en ny FC5 OD som godt kunne se interessant ud. |
|
Mvh
Bo |
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
:) Okay, fair nok, havde lige overset det med Bluray drevet, men ellers må du fortælle mit mediacenter at den ikke kan det, for den er ikke overbevist :)
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |