recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forslag til Bluetooth tastatur ønskes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forslag til Bluetooth tastatur ønskes

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Gooferen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2006
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 505
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gooferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2014 kl. 15:20
Forresten så vil jeg naturligvis ikke anbefale den som primært tastatur, da tasterne jo er fysisk små, men til mediecenter brug er den helt perfekt :)
Til top
Nichof Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nichof Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2014 kl. 22:48
Jeg har et Logitech DiNovo Edge som jeg er rigtig glad for. Designet og funktion holder 100%.
Jeg kan anvende det sammen med min Samsung Galaxy S2 telefon, så mon ikke det også fungerer med din tablet.

Det kan stadig købes her: http://www.tp-trading.dk/shop/dinovo-edge-bluetooth-39181p.html

Mvh.
Niels
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2014 kl. 11:27
Nej Nichof  - hvis du læser i "overskriften" - så står der højt og larmende "udgået". men hvis man kigger på et edge, så er afløseren jo netop det jeg linkede til i en tidligere post i den her tråd.
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2014 kl. 11:51
Edge har jeg tidligere haft og skilt mig af med - blev aldrig rigtigt glad for det - jeg kigger nok efter noget som er mellem Dinovo Edge og Dinovo Mini i størrelse!
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu