|
Forslag til Bluetooth tastatur ønskes |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Gooferen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-April-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 505 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Forresten så vil jeg naturligvis ikke anbefale den som primært tastatur, da tasterne jo er fysisk små, men til mediecenter brug er den helt perfekt :)
|
|
![]() |
|
Nichof ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
Jeg har et Logitech DiNovo Edge som jeg er rigtig glad for. Designet og funktion holder 100%.
Jeg kan anvende det sammen med min Samsung Galaxy S2 telefon, så mon ikke det også fungerer med din tablet. Det kan stadig købes her: http://www.tp-trading.dk/shop/dinovo-edge-bluetooth-39181p.html Mvh. Niels
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Nej Nichof - hvis du læser i "overskriften" - så står der højt og larmende "udgået". men hvis man kigger på et edge, så er afløseren jo netop det jeg linkede til i en tidligere post i den her tråd.
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Edge har jeg tidligere haft og skilt mig af med - blev aldrig rigtigt glad for det - jeg kigger nok efter noget som er mellem Dinovo Edge og Dinovo Mini i størrelse!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |