|
Forslag til BT højttaler med radio og QI |
Besvar |
Forfatter | |
pdj1974
Guld medlem Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 957 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-December-2021 kl. 19:47 |
Ønsker forslag til en Bluetooth højttaler, der opfylder disse krav:
* Meget høj WAF (flot/eksklusiv udseende og meget simpel betjening uden nødvendigvis brug af app) * Uden batteri (skal bruges i sommerhus, og lejere skal ikke tage den med på stranden) * Radio (FM og/eller DAB) * Skal stå på køkkenbordet i køkken-alrum (dvs. ikke hænge på væg) * Stort plus, hvis den har QI til trådløs opladning af tlf * Minus, hvis den har tale-styring Budget: helst under 3.000 Foreløbige kandidater: * Pinell Supersound 501 (Mangler QI) * B&O Beolit 20 (Mangler radio og har indbygget batteri) * Tivoli Audio Revive (Mangler radio og lyden er nok i underkanten til rummet) Har du bedre forslag? |
|
/Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live |
|
stillersen
Guld medlem Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
Funktioner
Tak(0)
|
beolitt 20 er mine favorit.
Måske nogle af de her? Har ikke kendskab til dem praktisk Bose Home Speaker 500 Marshall har flere modeller Google Max Home - har dog stemmestyring Citation 300 Harmon kardon |
|
pdj1974
Guld medlem Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 957 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mange tak for forslagene stillersen. "beolitt 20 er mine favorit." Design og lydkvalitet er helt sikkert lige i skabet. Pris, batteri og manglende radio taler dog ned. "Bose Home Speaker 500" & "Google Max Home" & "Citation 300 Harmon kardon" Bryder mig ikke om deres udseende eller tale-styring, og alle mangler både radio og QI. "Marshall" De har modeller uden talestyring, men hverken radio eller QI. Udseendet er flottere end de andre, men jeg foretrækker mine oprindelige kandidater.
|
|
/Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |