recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forslag til Centrino Bundkort
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketForslag til Centrino Bundkort

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
soren_b Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 501
Direkte link til dette indlæg Emne: Forslag til Centrino Bundkort
    Sendt: 17-Maj-2006 kl. 21:36
Hej.

Jeg har været så heldig at få fingerne i en defekt bærebar som jeg kan pille nogle gode dele ud af. Maskinen indholder en centrino 1.4 processor samt et slim line dvd drev. Disse dele overvejer jeg at bruge i en Media Center til soveværelset.
Er der nogle som har nogle gode forslag til et slim line kabinet som er godt (billigt)? Hvad med bundkort kan ikke helt finde rundt i sokel og muligheder med sådan en processor.
Maskinen skal ikke bruges til andet end ekstender for min media center i stuen.

Jeg håber at nogen har nogle gode ide'r

På forhånd tak

Søren
Til top
fumse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Oktober-2005
Point: 262
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2006 kl. 21:40

du kan jo stort set ikke bruge noget, hvis det er fra en bærbar. måske KUN CPUen - men så skal du vide hvilken Socket nr. den har (står på den bærbar socket, du har hivet den ud af)...

Et slimline DVDdrev fra en bærbar, passer jo ikke ind i et stationært kabinet, ej heller gør ramne, da de ikke passer til et motherboard på en stationær.

Men hvis du ved hvilken socket den CPU du har hevet ud benytter, er det vist kun en formssag, at tjekke www.edbpriser.dk for et bundkort der passer (man kan søge specifikt efter socket nr., men du må selv finde ud af hvilket du har).

Thomas

Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10581
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2006 kl. 08:50

Aopen laver et par bundkort til Centrino processor. Har selv et af dem i min stationære PC. Det et i micro ATX format, så du skal bruge et kabinet der passer dertil.

Flemming

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu