|
Forslag til database til filmsamling |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
BrugerNi
Ny bruger Oprettet: 05-Maj-2020 Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-Maj-2020 kl. 11:35 |
Jeg søger efter en løsning til en filmdatabase, hvor jeg kan registrere alle mine købte film. Der er mange af den slags apps. Men jeg har endnu ikke fundet en, hvor man udover DVD og BluRay også kan registrere sine online købsfilm (Google, Apple, Playstation, ...). Er der nogen her, der kender et sådant program?
|
|
Damme
Super bruger Oprettet: 26-August-2006 Sted: Rønde Status: Offline Point: 260 |
Funktioner
Tak(0)
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
Funktioner
Tak(1)
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Damme
Super bruger Oprettet: 26-August-2006 Sted: Rønde Status: Offline Point: 260 |
Funktioner
Tak(0)
|
BrugerNi
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for feedback!
Det ser dog ikke ud til at nogen af dem adresserer udfordringen med film på ikke-fysiske medier. * themoviedb ser ud til at være et alternativ til iMDB, og ikke noget, som jeg kan registrere min egen samling i. * * smoviecat ser ud til at være et fint lille værktøj, men opfylder heller ikke kravet, samtidig med at det ikke findes til mobile enheder. Hvis der er noget jeg har overset, så sig gerne til. Redigeret af BrugerNi - 07-Maj-2020 kl. 10:29 |
|
Autechre
Guld medlem Oprettet: 18-August-2008 Sted: Varde Status: Offline Point: 608 |
Funktioner
Tak(0)
|
collectorz.com
|
|
*Don't take life too seriously - nobody gets out alive anyway...*
|
|
BrugerNi
Funktioner
Tak(0)
|
Hov, lidt mere granskning af MyMovies afslørede, at man kan angive "Digital", når man føjer en film til sin samling. Så det ser ud til at kunne klare opgaven.
Redigeret af BrugerNi - 07-Maj-2020 kl. 10:30 |
|
UlrikR
Ny bruger Oprettet: 07-Marts-2019 Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har brugt mymovies i flere år. Super fed app og kan håndtere alt. Klart anbefalet herfra.
|
|
sokken
Guld medlem Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 651 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har altid brugt mymovies men den har haft en irriterende fejl i lang tid nu, i hvert fald på Android.
Når man trykker tilbage efter man har været inde på en film så starter den fra toppen igen. Det er ret belastende
Redigeret af sokken - 06-Maj-2020 kl. 18:52 |
|
JesperRou
Bruger Oprettet: 13-August-2009 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 203 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har længe været glad for et simpelt regneark :) Her bestemmer jeg helt selv hvilke metadata det skal/kan indeholde og det er super nemt at hive statistik ud.
|
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4052 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu af ren nysgerrighed. Hvad kan https://www.mymovies.dk/ bruges til? tænkte hvis jeg ikke havde filmene på plex server, så ville det være sådan noget jeg var ude efter, men kan man ikke indtaste hvor den fysisk står? altså hylde, cd mappe?.
Eller har jeg misforstået konceptet? med det program Redigeret af T-Duck - 07-Maj-2020 kl. 09:41 |
|
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 974 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jo, du kan godt indtaste f.eks. lokation og lignende lokale ting.
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |