recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forslag til højttalere ønskes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketForslag til højttalere ønskes

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Status: Offline
Point: 985
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2007 kl. 19:44

Damme,
Sjovt du lige nævner dem. Rent faktisk købte jeg disse ledninger i fredags, som jeg frygtede gjorde det desværre ingen forskel. Til gengæld skulle jeg så være helt klar når mine Jamo højttalere dukker op.

Til top
Damme Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-August-2006
Sted: Rønde
Status: Offline
Point: 253
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2007 kl. 19:50
Du har da ganske ret, du er klar til dine nye højttalere, men lad dem endelig spille indtil da. Da jaeg købte dem, så tog det lige en 40-50 timer inden de var "spillet" til og så kan jeg love dig de foldede sig ude. Jeg kunne heller ikke høre den store forskel i starten, men du kan tro det ændrede sig, endog ganske betydelig! Lige pludselig, så var der masser af bund gennem dem + en generel mere tydelighed i diskant og mellemområdet.
Så spil endelig løs, så skal du bare høre!
Mvh

Til top
taunus Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 89
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2007 kl. 13:34
Er der nogen der har et pa slanke højttalere i noge aluminiumslook som fx. er udformet som et rør på en fod.. og som IKKE lyder som en skotøjsæske. Mine gamle Dali 7 må nok lade livet (siger konen) til fordel for noget hi-tech. Men jeg er en gammel forurenet hifi-nørd og sætter meget pris på dejlig stereo-musik. Prisen skal selvfølgelig ligge i den fornuftige ende af ca. 3000-4000 for et sæt.
... ovenover alting stråler Moder Sol... og ejer af et 42PV60E- nu UDEN Purple Snakes
Til top
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Status: Offline
Point: 985
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2007 kl. 13:55

taunus,
Jeg kan ikke rigtig se hvilken relevans dit indlæg har i denne tråd.
Tilbage til subject - så kom mit Jamo sæt i onsdags, jeg må sige det er en helt anden oplevelse man får nu!
Fantastisk lyd, også ved mp3 afspilning, utroligt jeg ikke tidligere har overvejet noget ordentlig udstyr.
Tak for linket til fyndborsen endnu engang.

Til top
manke Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 98
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2007 kl. 21:18
Har selv XTZ 99X2MT som front og 99WMT som bag. Er ovenud tilfreds, synes det er en meget OK højtaler til prisen.  Er spec. vild med "bånd-diskanten", selvom nogen vil kalde den "ikke ægte", "but i dont care" det lyder godt i mine øre . Selvfølgelig er det ikke Helicon, men prisen er jo også en anden.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu