recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forslag til loftbelag?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forslag til loftbelag?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mr. Duck Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Maj-2011
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Forslag til loftbelag?
    Sendt: 01-Februar-2012 kl. 15:17

Hej alle

Jeg har nu købt en Epson TW6000 projektor men mangler af finde et godt loftbelag til denne.

Da projektoren ikke har lense shift forestiller jeg mig, at stangen skal kunne "vippe" i nogle led som kan "låses", så billede står fuldstændigt lige/korrekt. Jeg vil nemlig ikke have et trapezformet billede og vil gerne ungå at bruge keystone.

1) Forsalg til et godt men gerne billigt loftbeslag?

2) Er der noget særligt jeg skal kigge efter for at sikre mig at et "all round beslag" passer sammen med denne Epson projektor? Synes ikke altid det er oplyst om et beslag's huller passer med projektoren.

3) Er der væsentlig forskel på beslag nu om stunder (er der en god grund til at betale kassen for et særligt mærke)?

I øvrigt: Har ganske set TW6000 i funktion og må sige, at den efter min mening, gør det virkelig godt i 2D og 3D. Billede står super godt. Er klart bedre bedre end Optoma HD33 som jeg snart har set flere gang... Smile

Til top
nybegynderen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-Februar-2011
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nybegynderen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2012 kl. 19:07
til min Epson 3200 har jeg købt:
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/tilbehor-tv-og-radio/vagbeslag/MATBPM1/matsui-projektor-ophang
har ikke fået den monteret endnu men kan se at den kan justeres i alle retninger
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2012 kl. 19:35
Fint link, tak.
Kan det også skydes en smule op og ned (det står til afstand fra loft = 155 mm.)?
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nybegynderen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2012 kl. 23:00
umiddelbart tror jeg ikke det kan skydes op/ned..ifølge brugsanvisningen kan den ændres i alle andre retningen, dog ikke op/ned tilsyneladende
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2012 kl. 10:41
Hmm... ja, tror desværre heller ikke det kan skyde sig op og ned Confused
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2012 kl. 10:53
Måske du skal se på noget lignende det her? Jeg har dog ikke selv erfaring med det.

Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nybegynderen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2012 kl. 22:28
Lige en opdatering vedr. det beslag jeg linkede til.

Jeg har nu hængt min projektor op med det, men er ikke tilfreds med beslaget.

Problemet er at der hvor der det nederste "kryds" og den øverste del af beslaget, er der 2 sorte finger skruer som holder en slags..øh..ved ikke hvad det hedder, men er ligesom en kugle inde i et rum.
Uanset hvor hårdt jeg spænder disse 2 finger skruer, kan hele projektoren bevæge sig i alle retninger nærmest bare man puster på det.
Så hver gang jeg starter min projektor op, skal jeg til at indstille den igen, rent fysisk, fordi den har rettet sig bare ved at jeg åbnede døren el.lign

Det er også muligt at det er mig der har gjort noget forkert...hehe Embarrassed
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu