|
Forslag til loftbelag? |
Besvar |
Forfatter | |
Mr. Duck
Bruger Oprettet: 23-Maj-2011 Status: Offline Point: 208 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-Februar-2012 kl. 15:17 |
Hej alle Jeg har nu købt en Epson TW6000 projektor men mangler af finde et godt loftbelag til denne.
Da projektoren ikke har lense shift forestiller jeg mig, at stangen skal kunne "vippe" i nogle led som kan "låses", så billede står fuldstændigt lige/korrekt. Jeg vil nemlig ikke have et trapezformet billede og vil gerne ungå at bruge keystone.
1) Forsalg til et godt men gerne billigt loftbeslag?
2) Er der noget særligt jeg skal kigge efter for at sikre mig at et "all round beslag" passer sammen med denne Epson projektor? Synes ikke altid det er oplyst om et beslag's huller passer med projektoren.
3) Er der væsentlig forskel på beslag nu om stunder (er der en god grund til at betale kassen for et særligt mærke)?
I øvrigt: Har ganske set TW6000 i funktion og må sige, at den efter min mening, gør det virkelig godt i 2D og 3D. Billede står super godt. Er klart bedre bedre end Optoma HD33 som jeg snart har set flere gang...
|
|
nybegynderen
Ny bruger Oprettet: 01-Februar-2011 Status: Offline Point: 18 |
Funktioner
Tak(0)
|
til min Epson 3200 har jeg købt:
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/tilbehor-tv-og-radio/vagbeslag/MATBPM1/matsui-projektor-ophang har ikke fået den monteret endnu men kan se at den kan justeres i alle retninger |
|
Mr. Duck
Funktioner
Tak(0)
|
Fint link, tak.
Kan det også skydes en smule op og ned (det står til afstand fra loft = 155 mm.)? |
|
nybegynderen
Funktioner
Tak(0)
|
umiddelbart tror jeg ikke det kan skydes op/ned..ifølge brugsanvisningen kan den ændres i alle andre retningen, dog ikke op/ned tilsyneladende
|
|
Mr. Duck
Funktioner
Tak(0)
|
Hmm... ja, tror desværre heller ikke det kan skyde sig op og ned
|
|
db89
Guld medlem Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Funktioner
Tak(0)
|
Måske du skal se på noget lignende det her? Jeg har dog ikke selv erfaring med det.
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
nybegynderen
Funktioner
Tak(0)
|
Lige en opdatering vedr. det beslag jeg linkede til.
Jeg har nu hængt min projektor op med det, men er ikke tilfreds med beslaget. Problemet er at der hvor der det nederste "kryds" og den øverste del af beslaget, er der 2 sorte finger skruer som holder en slags..øh..ved ikke hvad det hedder, men er ligesom en kugle inde i et rum. Uanset hvor hårdt jeg spænder disse 2 finger skruer, kan hele projektoren bevæge sig i alle retninger nærmest bare man puster på det. Så hver gang jeg starter min projektor op, skal jeg til at indstille den igen, rent fysisk, fordi den har rettet sig bare ved at jeg åbnede døren el.lign Det er også muligt at det er mig der har gjort noget forkert...hehe |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |