|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
KasperH ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 122 |
![]() Sendt: 08-Maj-2008 kl. 23:35 |
Davs jeg tænker på at bygge mig en Mini ITX som skal bruges som HTPC, den skal kunne afvikle HD ting, være lydløs samt have en HDMI udgang... Forslag???
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Kan du ikke få plads til et microATX mobo? Så kan du bygge et system med dette mobo og en 45W processor (AM2 socket).
Du kan godt finde et mini-ITX mobo med AM2 socket, men ikke med integreret GFX som kan klare HD video. Alternativt kan du overveje en NAS kombineret med en hardware media player som Popcorn Hour. Jeg har droppet alle HTPC planer efter at The Jesus Player (Popcorn Hour) er kommet på markedet. Redigeret af JesperLund - 09-Maj-2008 kl. 00:25 |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Jesper Jeg er lidt tung i r.... kan du ikke forklare hvad det det Popcorn Hour er?
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Hovedtråden v/ Spawn et al om The Jesus Player. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
Hey... Har du set denne side [LINK], her kan du købe diverse HTPC udstyr og så er jeg helt vild med deres HFX Micro White/Silver |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |