recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forslag til ny surround receiver
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketForslag til ny surround receiver

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2009 kl. 13:26
Et andet forslag kunne være Sony STR-DA2400ES, som i sølv eller blank udførelse har været på fødselsdagstilbud til ca. 3.300-3.500 kr i Sony Centrene.

Den opskalerer til 1080P.

Jeg fik den sidste i Vejle i onsdags og er stadig meget tilfreds med afspilningen via blu-ray, som er det eneste, jeg har prøvet endnu.

Den vejledende pris er kr. 6.995 og priser på www fra ca. 5.200, så det var/er et udmærket tilbud, hvis du stadig kan opdrive en.

Mvh. Jørgensen
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4951
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2009 kl. 10:55
Oprindeligt skrevet af Nordic2007 Nordic2007 skrev:

@Cyberguyen: Jeg vil helst have nye gadgets, men tak for tilbud

Den forstod jeg ikke lige? - jeg er ikke ude på at sælge dig noget, hverken nyt eller brugt...

Jeg foreslår at du måske skulle kigge på Pioneer VSX-919AH, da den matcher prisen, hvis du ikke behøver en scaler. Modellen kom på markedet for nogle måneder siden og kan som sagt købes for 4500 kr.

Jeg brugte så også lige tråden af ren interesse hvis der var nogen som kunne fortælle omkring den. Da jeg selv overvejer den istedet for min Onkyo 605.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu