recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forslag til nye emner på Recordere.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forslag til nye emner på Recordere.dk

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
superkdx Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1069
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér superkdx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Forslag til nye emner på Recordere.dk
    Sendt: 11-Maj-2012 kl. 21:54
Hej Recordere.dk og andre brugere

Jeg er flittig bruger af dette forum, men er ved at være godt træt af, at folk hele tiden går rådden skrot, hver gang der kommer nyt rygte fra Apple, Microsoft osv osv.

Kunne det ikke være muligt man lavede nogle nye emner, som feks hed . "Apple rygter" "android rygter" osv osv ..

Så er vi andre fri for, at læse alle folks negative indlæg m.m.

PS ! Det skulle jo gerne være en positiv oplevelse, når man besøger Recordere.dk Smile
Philips 52" 9703H/10
Philips 42" 5604H/12
Philips HTS 9540/12
Philips SRU8015
2 x AppleTv 3
iphone 5 16 GB
MacBook Pro 13"
Apple Time Capsule 2TB
2 x Airport Express
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2012 kl. 16:48

Når der er noget, som ikke er ordentligt bekræftet endnu, synes jeg, at recordere.dk, efter dårlig kritik om dette emne, er blevet meget flinke til at skrive "Rygte:" i overskriften til "nyheden". Så en Thumbs Up herfra! Så står det jo én frit for, at gå ind og læse nærmere...

Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24766
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2012 kl. 16:54
Det ville været rigtig lækkert, hvis man kunne gå ind i en Apple fakta/rygte tråd, uden at de første 10 ikke er tu... som bare skal brokke sig. Hvis man ikke gider læse/høre om Apple, så lad være med at trykke ind.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2012 kl. 19:05
Jeg har i længere tid været fortaler for at man kan sortere i sine nyheder, så man  får en personlig forside. 

Jeg er en af dem som har fået nok af Apple-rygter. Jeg ville give min venstre bolle for at jeg kunne undgå i tide og utide at blive bombarderet med nyheder i min inbox om et mock-up af Apple TV'et, som endnu ikke er annonceret af Apple, som en fanboy har lavet for en side, som udelukkende handler om Apple.. 

Hvorend Flemming og resten af mac-fansene synes det er træls, så bør de lige tænke sig om inden de skriver om nyheder og tests som omhandler Samsung-produkter med Anonyme brugere.. for hver kritiserende (mac sprog: hadsk) kommentar på Apple nyheder, så er der en for som kritiserer samsung-produkter.

Redigeret af Steve Jones - 12-Maj-2012 kl. 19:06
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24766
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2012 kl. 19:32
Bland lige mig uden om, at jeg skulle kommentere, på samsung eller android produkter. Jeg kan sagtens finde ud af, at gå uden om. Jeg har måske gjort det, en gang eller to, men så har det været, fordi der lige har været noget om Apple, hvor der kun bliver kommenteret som, ja jeg vil ikke nævne det.

Edit: Så kan jeg vel ikke kaldes en Mac fan, da jer kun har en iPhone og en iPad. Ellers har jeg mange blandede mærker.

Redigeret af flemming larsen - 12-Maj-2012 kl. 19:33
Mvh
Flemming Larsen
Til top
superkdx Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2006
Sted: Denmark
Point: 1069
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér superkdx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2012 kl. 19:38
Jeg er enig med Flemming, at det netop kunne være rart og det samme med andre mærker. :)

Hertil kunne det nemlig være smart, hvis man kunne sammensætte sin egen forside, ved feks at afkrydse, de mærker man er interesseret i og så kom der kun noget om de mærker frem på ens forside ..

Philips 52" 9703H/10
Philips 42" 5604H/12
Philips HTS 9540/12
Philips SRU8015
2 x AppleTv 3
iphone 5 16 GB
MacBook Pro 13"
Apple Time Capsule 2TB
2 x Airport Express
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2012 kl. 19:59
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Jeg kan sagtens finde ud af, at gå uden om. Jeg har måske gjort det, en gang eller to, men så har det været, fordi der lige har været noget om Apple, hvor der kun bliver kommenteret som, ja jeg vil ikke nævne det.

DU har ligesom andre skrevet i tråde som omhandler Android-produkter, hvor Apple blev omtalt. Det er altid en diskussion om smag og begge parter smider med mursten for at forsvare deres brand.

Beklager hvis du føler dig ramt som decideret fanboy, men en fanboy og en mac-fan er IKKE det samme.

Oprindeligt skrevet af superkdx superkdx skrev:

Jeg er enig med Flemming, at det netop kunne være rart og det samme med andre mærker. :)

= en personlig hjemmesideWink

Redigeret af Steve Jones - 12-Maj-2012 kl. 20:00
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu