|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | ||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
![]() Sendt: 25-Juli-2010 kl. 09:40 |
|
Hej
Jeg skal hjælpe datteren med at købe et 32" med C-tuner/MPGE4 og indbygget DVD (ja, hun vil dave indbygget DVD....) Priside kr. 3000- 5000,- Har I forslag ? |
||
E.L.
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Det er nok ikke nemt, det største med DVD fundet i Elgiganten er et 24". Til den pris vil det nok ikke lade sig gøre, uden at det er TV + DVD.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Ellers er der Prosonic fra Føtex/Bilka. Mener godt de fåes med DVD i større. Men jeg ville ikke smide penge efter det mærke
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
![]() |
|
Fordi? De leverer lige så gode tv til prisen som så mange andre. Klaus |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
![]() |
|
Netop, og bliver bygget af samme stumper på samme fabrik i Tyrkiet. Den store fordel ved Prosonic er derers salgskanal (Bilka/Dansks supermarked) der er _aldrig_ bøvl med reklamationer. Kunden har som regel ret, for at der ikke skal opstå dårlig omtale, modsat eksempelvis Pioneer. Klaus |
||
![]() |
||
![]() |
|
Så er det derfor jeg har set en hel pallefuld Prosonic TV med rep seddel på i Bilka
![]() |
||
![]() |
||
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
|
Glem Prosonic. Ringe kvalitet.
Sony er faktisk på banen med en model, som kunne være interessant. http://www.hifipriser.dk/Product/Details.aspx?q=it+easy&pid=775423 Jeg vil "vove" at påstå, at den slår Prosonic med et par længder ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Tjah, tjek hvor mange de sælger og hvor lille deres fejlrate er....... Klaus |
||
![]() |
||
OFF ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 36 |
![]() |
|
Du kunne også kigge på Aldi's tilbud, godt nok fra sidste uge og i 26", men med mpeg4 t/c tuner og dvd, incl 3 års garanti, og bytte ret/penge retur hvis du ikke kan lide billed eller der måske skulle være en pixelfejl.
Kan ikke lige få linket til at virke, men kig her: http://www.aldi.dk/OFFER_DK_COMP/OFFER_29/OFF02.SHTML Redigeret af OFF - 25-Juli-2010 kl. 11:55 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er jo ikke tilgængelig oplysning. Men temmelig klodset at lade den palle stå til offentlig skue synes jeg.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er simpelthen noget forudindtaget sludder. Klaus |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |