|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
barfodcph ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mon vi har med en Dansk Supermarked ansat at gøre, siden denne underlige forherligelse af Prosonic |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
![]() |
Nej, men en der har fingrene dybt begravet i feljstatistikker. Klaus |
![]() |
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
![]() |
Hej alle: Link til Sony: Ja, hvad med DVD ? Hvad med MPGE4 ? Helt ærlig: Jeg har de dårligste erfaringer med Sony, desværre Måske har jeg bare været uheldig Prosonic: Jeg køber ikke TV i en fødevarebutik. Amitec, har jeg sethos en bekendt: Kontrasten er ikke tilfredsstillende Tak for svarene De må blive meldingen: JEG MELDER PAS |
E.L.
|
![]() |
Jessemand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
![]() |
Ved ikke lige hvad du mener? Men det tager blot få sekunder at finde frem til dette med alle oplysninger og Blu-ray'en burde vel også kunne spille dvd, ikk'?: http://www.sony.dk/product/t32-ex-series/kdl-32ex40b |
![]() |
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Forstår ikke rigtigt spørgsmålet, når der læses i specifikationer så fremgår det hele der.
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
![]() |
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
For mig at se, er Sony det bedste du kan få. Måske du skulle give det en chance til. Vi kan alle have dårlige erfaringer med et produkt, uanset om det Pioneer eller Sony. Med Blu-Ray, giver det desuden en ekstra dimension i børneværelset. Blu-Ray, afspiller selvfølgelig også almindelige Dvd'er, og Tv'et understøtter selvfølgelig MPEG-4, det gør næsten alle nyere tv. |
![]() |
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
![]() |
Jeg har læst: BueRay ok men hvad med DVD ? Understøtter MPGE 2,hvor står der MPEG 4 ?? Jeg søger 32" med DVD og C -tuner/MPEG 4 |
E.L.
|
![]() |
Jessemand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
![]() |
Kære E. Larsen.
Ikke for at være næsvis, men hvis du nu brugte lidt tid på at studere de links der bliver givet til dig som hjælp... ja så tror jeg du kan finde alle de informationer du mangler, tilhvertifald omkring Sony'en. Det må kun være et plus at få blu-ray (som naturligvis også afspiller dvd). At der måske ikke er den store kvalitetsforskel at hente på 32" er måske en anden snak. MPEG 4 og C-tuner = JA. ![]() |
![]() |
![]() |
Du er da ikke spor næsvis, ok herfra Jeg har måske fået et forkert links (jeg lukkede Fønisk op) ? Jeg læser ikke DVD, er dette en selvfælge når der er BlueRay er der også DVD ? Jeg læste heller ikke MPGE 4, er dette en selvfølge når der er C-tuner ? |
E.L.
|
![]() |
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Linket er skam fint nok. Føniks er bare den billigste forhandler. DVD er en selvfølge, når vi taler om Blu-Ray. Alle nyere tv har næsten altid MPEG-4 og C-tuner, det er ikke anderledes på denne Sony. Alle oplysninger står under specifikationer. Måske du har overset mit forrige indlæg, hvor dine spørgsmål besvares. Redigeret af vasif - 27-Juli-2010 kl. 09:32 |
![]() |
![]() |
1000 tak for svaret ![]() |
E.L.
|
![]() |
Mokuer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 340 |
![]() |
TV mærke er meget religion. Jeg sværmer selv for LG (til nød Sharp)
Jeg er selv på udkig efter et lignende TV til ungerne/campingvognen.
Mit bedste bud er pt.: http://www.pixmania.com/dk/dk/5106613/art/sharp/kombineret-lcd-dvd-fjerns.html?srcid=88&Partenaire=kelkoo_dk&CodePromo=oui
Det har DVB-T (jeg ved ikke med DVB-C)
tekniske oplysninger for Kombineret LCD/DVD-fjernsyn LC-32DV200EDet kombinerede LCD-fjernsyn med dvd-afspiller LC-32DV200E fra Sharp byder på billeder i high-definition. Det har MPEG4-tuner og passer perfekt til små lokaler.
Redigeret af Mokuer - 27-Juli-2010 kl. 12:48 |
LG 50PG6000 ; Xbox360 ; HTPC
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |