|
Forslag til nyt punkt hos recordere |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
exlærer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 886 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-September-2012 kl. 23:49 |
Ved ikke om dette er juridisk-muligt...Når man køber elektronik og man får behov for support/garanti/service fra forretninger eller fra de firmaer der har produceret varerne -ville det så ikke være skønt at vide hvad man kan forvente? Det skal selvfølgelig ikke være en tilsvining af firmaerne og forretningerne. Det ville også kunne hjælpe dem der overvejer at købe et produkt og gerne vil være sikre. Samtidigt ville det også kunne højne servicen.
Mvh
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Findes det ikke allerede?
Trust pilot osv. I bedste mening.
![]() |
|
![]() |
|
exlærer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 886 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak for dit indlæg.
Jeg syntes ikke helt de rammer, det der mangles. Foreksempel: hvis et firma arbejder med en særlig fortolkning af købeloven eller med hvor længe man skal vente på svar og hvor kompetente de er til at hjælpe. Det kan også være med hvor dyrt og svært det er at få dele til produktet. Og da Recordere nu i forvejen har jura, problemløsning og køb burde det vel næsten være her. Mvh E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |