recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forslag til nyt TV til soveværelset
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forslag til nyt TV til soveværelset

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2015 kl. 22:21
Oprindeligt skrevet af peejay peejay skrev:

Føtex/Bilka sælger et Philips UHD 50PUS6809 til 3999,- i denne uge. Ikke nogen dårlig pris for et 50"/4K TV (selvom jeg godt har set at du skrev max er 3.500,-)

Nej fedt, et billigt stort tv med høj opløsning - så skide være med billedet og styresystemet, bare det er billigt!

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Giffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-November-2007
Sted: Haderslev, DK
Point: 1221
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Giffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2015 kl. 22:58
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af peejay peejay skrev:

Føtex/Bilka sælger et Philips UHD 50PUS6809 til 3999,- i denne uge. Ikke nogen dårlig pris for et 50"/4K TV (selvom jeg godt har set at du skrev max er 3.500,-)

Nej fedt, et billigt stort tv med høj opløsning - så skide være med billedet og styresystemet, bare det er billigt!

Klaus

Ja, det er faktisk lige hvad jeg er på udkig efter, stort og billigt, billedet betyder ikke det store til det det skal bruges til.

LG OLED C1 77"
Denon AVR-X2800H
Synology DS916+
ATV 4K 3. gen
Til top
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Maj-2009
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2015 kl. 06:27
Jeg købte for 3-4 år siden det billigste 50" plasma jeg kunne finde, netop til at bruge i soveværelset. Jeg vil gerne medgive, at billedekvaliteten ikke er den bedste, men jeg tænker faktisk meget sjældent over det. I dagligdagen fungerer det helt fint, og giver mig det ønskede resultat til billige penge.
Til top
Gooferen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2006
Sted: Århus
Point: 505
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gooferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2015 kl. 09:18
Det er jo bare et soveværelse ;-)
Jeg har selv mit gamle Panasonic 42"PX80 hængende på væggen i soveværelset og det viser fortsat et rigtig godt billede :-)
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu