|
Forslag til nyt TV til soveværelset |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Nej fedt, et billigt stort tv med høj opløsning - så skide være med billedet og styresystemet, bare det er billigt! Klaus |
||
![]() |
||
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
|
Ja, det er faktisk lige hvad jeg er på udkig efter, stort og billigt, billedet betyder ikke det store til det det skal bruges til. |
||
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
||
![]() |
||
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
|
Jeg købte for 3-4 år siden det billigste 50" plasma jeg kunne finde, netop til at bruge i soveværelset. Jeg vil gerne medgive, at billedekvaliteten ikke er den bedste, men jeg tænker faktisk meget sjældent over det. I dagligdagen fungerer det helt fint, og giver mig det ønskede resultat til billige penge.
|
||
![]() |
||
Gooferen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-April-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 505 |
|
Det er jo bare et soveværelse ;-)
Jeg har selv mit gamle Panasonic 42"PX80 hængende på væggen i soveværelset og det viser fortsat et rigtig godt billede :-)
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |