recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forslag til opbygning?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketForslag til opbygning?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kis2012 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Forslag til opbygning?
    Sendt: 26-November-2008 kl. 13:24
Hej Alle,

Jeg søger nogle forslag til hvordan jeg skal få opbygget mine medier derhjemme så det bedst muligt hænger sammen.

Jeg har idag følgende :
et home theater der skal skiftes ud men som der er skjult kabler til i væggene til surround.

Et 40 tommer samsung der HD ready jeg gerne vil beholde som er monteret på væggen med kabler inde i væggen (der er ikke plads til et hdmi kabel desværre men måske et dvi).

En computer der gerne skulle kunne afspille musik og billeder som desværre kun er forbundet til resten via 3 kabler (composite og l/r lyd)

Jeg har kigget på at investere i en receiver til kabel tv og et nyt home entertainements system - men har svært ved at finde noget der både har blueray afspilning, 5 kanaler og så en hdmi ind hvilket bliver nødvendigt for at forbinde reveiveren. Og hvordan får jeg lige computeren med i spillet ? vil en wireless scart forbindelse kunne gøre det bedre end mine composite kabler?( de kan nemlig ikke trækkes om).
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu