|
Forslag Til opsætning HJÆLP!!! |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Stoffer1987 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-April-2008 Status: Offline Point: 658 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-December-2012 kl. 18:11 |
Hej alle, jeg skal ud og have en NAS i løbet af det næste stykke tid.
Mit problem ligger i at min trådløse router ligger i den anden ende af min lejlighed, hvor min HTPC er. Mit spørgsmål er derfor, kan man købe en ekstra trådløs router, og "forlænge" det trådløse net, sådan så min nas bliver trådløs, samtidig med den står ved siden af min HTPC? Og et lille ekstra spørgsmål, jeg har Internet igennem telenor, men jeg synes deres modem/router er noget så ustabil, kan man bare udskifte den med en anden/bedre en? Mvh Kristoffer Redigeret af Stoffer1987 - 12-December-2012 kl. 18:42 |
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1253 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvorfor ikke sætte NASen op hvor du har kabler adgang?
/ask |
|
![]() |
|
Stoffer1987 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-April-2008 Status: Offline Point: 658 |
Jeg ville gerne den skulle fodre min htpc med musik og film. Men min htpc står langt væk fra min router.
Kan de nye powerline av500 kits bruges, til at streame hd film? Mvh Kristoffer |
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1253 |
Jeg vil til enhver tid anbefale en kablet løsning. Hvis du kigger lidt omkring i forummet vil du se at det er meget blandet hvad folk har af erfaringer med powerline løsninger og det er ikke til at sige på forhånd om det vil virke for dig.
Hvordan er din HTPC sat til netværket? /ask |
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
HD og trådløs i samme sætning dur slet slet ikke, du vil komme til at opleve en massen hakken i filmene. Du burde kraftig overveje om der ikke skal trækkes et kabel istedet.
|
|
![]() |
|
Eller alternativt koble NAS en direkte på HTPCen og dele trådløst derfra. Så får du kablet forbindelse til at se film, men kun trådløst til diverse PCer.
/ask |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |