recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forstår ikke den nye version af iTunes.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forstår ikke den nye version af iTunes.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7973
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Forstår ikke den nye version af iTunes.
    Sendt: 21-December-2012 kl. 20:26
Hej.

Min kones nye iPad skulle jo tilsluttes computeren så vi kunne overføre musik og billeder via iTunes. Nu er det et stykke tid siden at der har være en Apple enhed tilsluttet, så der var en opdatering til iTunes. Så jeg tænkte ok, det kan vi da godt. Nå men nu her bagefter, så kan jeg ikke se iPad i iTunes, så jeg kan ikke lave synkronisering eller overføre diverse musik, billeder og programmer.

Forresten kan jeg slet ikke se et punkt der hedder billeder i den nye iTunes? Jeg synes den gamle version af iTunes var bedre. Men det er nok bare indtil jeg finder ud af det.

Hvordan får man vist iPad'en i iTunes?
Hvordan kan iTunes vide at den skal synkronisere dét bibliotek til iPad og dét (andet) bibliotek til iPhone? Fordi det er jo ikke de samme musik- og billedfiler, der skal ind på de forskellige enheder.
Hvor er det punkt i iTunes der hedder "billed bibliotek"??
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
jec Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-September-2011
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jec Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2012 kl. 21:23
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

... Hvordan får man vist iPad'en i iTunes?
Hvordan kan iTunes vide at den skal synkronisere dét bibliotek til iPad og dét (andet) bibliotek til iPhone? Fordi det er jo ikke de samme musik- og billedfiler, der skal ind på de forskellige enheder.
Hvor er det punkt i iTunes der hedder "billed bibliotek"??

Foroven er der en bjælke og yderst til højre er der en knap hvor man kan skifte mellem "iTunes Store" og "Bibliotek" (lys bjælke = "Bibliotek" og mørk bjælke = "iTunes Store"
Når du har har vlagt "Bibliotek" vises de ting du har lokalt på din computer og lige til venstre for den omtalte knap dukker der en anden knap op når du tilslutter en iDevice. Når du klikker på denne knap kommer du til en side for pågældene iDevice hvor du for oven har en menu-linie med allle de muligheder du efterlyser.

Jens
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Point: 7973
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2012 kl. 22:23
Ok mange tak for hjælpen. Nu opdagede computeren iPad'en og jeg havde ikke set det med at man skulle skifte mellem iTunes store og Bibliotek. Så mange tak og glædelig jul.  Smile
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu