|
Forstærker a la Sumoh TinyAmp til squeezebox? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-August-2012 kl. 16:35 |
Hejsa
Jeg overvejer en dedikeret forstærker til mine loftshøjttalere i køkkenet. Lige nu drives de af zone 2 fra min onkyo i stuen. Det er lidt bøvlet at skal tænde i stuen, og jeg er lidt usikker på om det ikke bruger en masse strøm at den står tændt, selv om den ikke spiller musik. Sumoh TinyAmp S30 har ofte været nævnt. Er der kommet noget bedre/billigere? KAn se der er en S60 model også. Jeg vil gerne have noget der tænder og slukker automatisk, og er stabilt, da jeg overvejer at smide både squeezebox og forstærker op på loftet. Er der indbygges DAC i Sumoh? Kan se man tilslutter med digital udgang fra SB, så det må vel betyde at DAC findes i den? Eller findes der DACs som også kunne smides på loftet og selv starte/slukke automatisk sammen med forstærkeren? Hvilke alternativer findes til Sumoh som tænder og slukker automatisk? Forstærkeren skal drive 2 Canton inceiling 800: http://www.streamtech.dk/indbygningshoejttalere-39/til-indbygning-i-loft-46/canton-inceiling-800-182.html (Kan dog være jeg opgraderer til noget andet. Synes ikke de giver meget bas selv om de er på 8". Måske forsvinder bassen oppe på loftet, da det er en åben kontruktion. Måske skal man finde en alm højttaler og montere hvis man ikke vil betale for de dyre modeller med kasser.) |
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
der er måske ikke så stor erfaring med sumoh og andre T.type amp herinde?
|
|
![]() |
|
Nullerbasse ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
Har forstærkeren ( Den lille ) - Virker glimrende. Den tænder og slukker da automatisk !
|
|
mvh. Keld
Squeezebox V3 + Duet + ReadyNAS Duo |
|
![]() |
|
Tak for svaret.
hvor store højttalere trækker den? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |