|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9428 |
![]() Sendt: 14-Maj-2008 kl. 17:38 |
||
Åbner skabslågen. Det tager hele 2 sec.
Alternativt køber man click / frislev som kan fås med stoflåger. |
|||
![]() |
|||
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
||
Det vil sikkert blive sjovt når din nabo kommer farende, og beder dig om at holde op med at skifte væk fra fodboldkampen, blot fordi i har den samme model TV. ![]() B&O havde for mange år siden dette problem, da deres remotes rakte for langt. |
|||
Mvh Hans
|
|||
![]() |
|||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
||
man kan også bruge RF istedet, som udsendes f.eks. af de større logitech. Inde i skabet sidder der så en FR/IR konverter der sendes signalet til div. komponenter... ![]() Det er både nemt og billigt, hvis man ikke vil investerer i frislev og click! ![]() |
|||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|||
![]() |
|||
Lars Bjerg ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 145 |
![]() |
||
Jeg har også gemt alt mit væk, og det har jeg gjort vedhjælp af en Harmony Extender som fulgte med til min fjernbetjening. En af de bedste investeringer jeg indtil nu har gjort. Dælme lækker med det hele væk og kun en fjernbetjening.
|
|||
![]() |
|||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
||
Den følger med hvis du køber Logitech 895 eller 1000...
![]() Nu har jeg ikke brug for WF herhjemme, så har ikke lige prøvet den af, men den skulle virke fint efter sigende! ![]() |
|||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|||
![]() |
|||
Bambus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 390 |
![]() |
||
Og så er der i øvrigt Skovby møbler, der producerer TV/HIFI borde med indbygget remote link.
|
|||
![]() |
|||
Lars Bjerg ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 145 |
![]() |
||
Ahh, min kan extender kan nu tage 8 enheder ![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Nåerh ja... ![]() ![]() |
|||
De bedste hilsner
|||
![]() |
|||
HQjben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 583 |
![]() |
||
Eller lave dem selv ![]() |
|||
![]() |
|||
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
||
ja men hvad koster det?? DET jeg søger meget er noget modul ophængt på væg i hvid........stil rent, åben som lukket. det kan bare ikk findes noget steder! |
|||
![]() |
|||
Bambus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 390 |
![]() |
||
Skovby møbler producerer ikke i hvid, men i alverdens træsorter. Er heller ikke produceret til at hænge på væggen. Forhandles bl.a. i IDE møbler, Hansens møbler og ILVA. Her kan prisen med garanti oplyses. |
|||
![]() |
|||
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
||
ja det skal være til ophæng og IKKE i træsorter......kun hvid så det også holder om 5-7-9 år. nogen som kender sådan moduler, lidt ligesom dem fra Hi-Fi Klubben....bare andre størrelser og evt pris?? http://www.hifiklubben.dk/produkter/tilbehoer/hi-fi_moebelhy lde/argon_cube_1_moebel_hvid.htm |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |