recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forstærker imellem Imac / Højtaler?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forstærker imellem Imac / Højtaler?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Claus Hvass Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: DK
Status: Offline
Point: 68
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus Hvass Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Forstærker imellem Imac / Højtaler?
    Sendt: 08-Februar-2012 kl. 15:39
Hej med jer....

Hvilken forstærker skal jeg vælge til at forbinde Imac med mine højtalere?

det drejer sig om et par Piega s4....har før brugt en ml/mcl konverter fra B&O, men den kunne ikke trække piega'erne....så indtil nu er det en alm. yamaha reciever jeg bruger.....kunne godt tænke mig noget der var en del mindre....Hvad med den der Rega de har i tapeconnection?

Mvh Claus Hvass

Redigeret af Claus Hvass - 08-Februar-2012 kl. 15:40
Yamaha RXV 567 reciever.
Oppo bdp 93 EU Blu ray.
Scandyna Mini pod 4 stk.
Scandyna cinepod.
Scandyna Bass station.
Panasonic PTAE 4000 ISF Kal.
Frame vision light 104".
Til top
Irenicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-December-2009
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Irenicus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2012 kl. 18:50
Rega Brio R har ry for at være usædvanlig god i prisklassen, har desværre stadig til gode at høre den selv. Umiddelbart vil jeg dog gætte på at den kan trække dem, men kan kun anbefale at du låner én, og tester selv.
Går ud fra at du har en DAC?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu