|
Forstærker m. preouts til 4K tv+1080p project |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
namrepus ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Februar-2017 kl. 15:31 |
Jeg skal finde en forstærker for en kammerat og der er nogle ønsker der skal gå op i en højere enhed. Desuden er der mange ting jeg er i tvivl om!
Han har: 65KU6405 BenQ W1070 og 2x Beolab 8000 højtalere + nogle passive bag og center højttalere. Ønsker er:
Hvordan kommer man letteste i mål med ovenstående problem med billede på 2 "skærme"?? Og hvordan fungerer det når den ene er 4K og den anden er 1080p?? Jeg har set man kan få receivere med HDMI out (arc) og HDMI out (sub), vil sådan en receiver løse problemet? og hvordan vil den håndtere blandet billede format? Alternativt, kan man bruge en HDMI splitter på en receiver med kun en HDMI out (arc)?? Og hvordan vil denne påvirke den blandede billed-opløsningen?? TV og project kommer ikke til at være tændt samtidig, og jeg er klar over man ikke vil kunne sende TV'ets billede over i projektoren (som i at låne TVets "kanal modtagelse). Eller er jeg gal på denne?? Vi har også overvejet at kigge på noget brugt! Men er der noget man skal være særlig opmærksom på her? Tænker ifht 4K standarder? HDCP 2.2 eller hvad der kan spille ind. Samt om streaming tjenester bliver "opdateret" ud af receiveren?? |
|
![]() |
|
namrepus ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nogen der ved om det er muligt at anvende "Zone 2" pre-outs og assigne dem som Front højttalere i et surround system?? F.eks. med en forstærker som denne:
https://esupport.sony.com/US/p/model-home.pl?mdl=STRDN1070&template_id=1®ion_id=1&tab=manuals#/manualsTab |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |