|
Forstærker med god lydkvalitet og airplay |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | |||
Liselotte ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2025 Sted: Århus Status: Offline Point: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Bowers &Wilkins 685S2
Og så havde jeg en NAD forstærker, som jeg synes har en god lyd. Og en Bluetooth device koblet til. Det har jeg egentlig været glad for. Men forstærker kan ikke repareres desværre. Og så har jeg forstået det sådan at direkte wifi er bedre end Bluetooth nu. Og så vil jeg gerne have subwoofer oveni. Tak for svar
|
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40598 |
||
Ikke alle BT versioner er lige gode, den er fin på Ampster, og der er også SW tilslutning. Ja dine B&W går kun med til 45 Hz, så en SW vil være godt.
|
|||
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19883 |
||
Hvad har du lyttet til og hvordan oplevede du den “dårlige” lydkvalitet?
Klaus
|
|||
![]() |
|||
Liselotte ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2025 Sted: Århus Status: Offline Point: 12 |
||
Hvad betyder SW?
|
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40598 |
||
Det er jo tilslutning til den Sub du gerne vil have på.
|
|||
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|||
![]() |
|||
||
Jeg lyttede til den nye forbedrede Wiim. Og syntes egentlig det lød meget fint i starten men så var der nogle numre med lyde der lød forvrænget og noget heavy trash det lød ret tyndt. Ved ikke, jeg har jo også hørt, det mest handler om højttalerne. Nu har jeg lånt en gl NAD og sat til mine egne højttalere og det lyder ret godt. Den lyder blødere end min egen der gik i stykker. Måske lidt mere mudret? Men jeg kan meget godt lide det. Wiim’en hørte jeg kun i butikken
|
|||
![]() |
|||
||
Ok tak 😆 sæføli, SW subwoofer
Redigeret af Liselotte - 04-September-2025 kl. 17:49 |
|||
![]() |
|||
Ddur ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2025 Status: Offline Point: 33 |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
||
Er ikke helt døv, står af over 12 Khz.
|
|||
|
|||
![]() |
|||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Online Point: 12498 |
||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon |
|||
![]() |
|||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Online Point: 12498 |
||
Du kan også købe WiiM uden forstærker. Det er nogle virkelig gode streaming-dimser. |
|||
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
|||
![]() |
|||
||
Der er absolut intet der indikerer dårlig kvalitet ved min WiiM Pro. Ikke alt der designes i Kina er noget skrammel i dag. |
|||
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |