|
Forstærker med mere power |
Besvar ![]() |
Side <1 202122 |
Forfatter | ||
CARS10 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Offline Point: 818 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Gasolin, skal vi ikke holde os til sandheden. Du bad jo selv om udmeldelse.
carsten |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 28 ![]() -- ![]() Oprettet: 08-Januar-2016 Status: Offline Point: 208 |
|
Er det ikke noget nær bedøvende ligegyldigt ? Hvis ikke engang man må linke til pricerunner, så er hjernen da pist væk og man lider af en eller anden form for; Jeg skal vise dig, skal jeg ![]() Ikke om jeg fatter folk gider bruge tid derhenne - Det er jo komplet umuligt at vide hvornår man ryger ud - Det kan være kort efter du har lavet en tråd om dit anlæg, hvis du har et billed for meget i tråden Det er jo tydeligt at personen ikke har det godt og afreagerer med sin gøren på hans side.
|
||
![]() |
||
Kildemand ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-August-2015 Status: Offline Point: 65 |
|
Er det B&O4all i snakker om? Jeg er blevet sparket ud to gange fordi jeg spørger hvorfor der må reklameres med B&O i stride strømme.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 28 ![]() -- ![]() Oprettet: 08-Januar-2016 Status: Offline Point: 208 |
|
Lige præcis
![]() |
||
![]() |
||
gasolin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1586 |
|
nå men jeg er der ikke mere, har andre sider hvor jeg kan skrive om hifi
Herinde har jeg aldrig rigtig brugt siden til hifi, men denne tråd er da blevet lidt længere end forventet (gør ikke noget). har haft lidt problem med at blive medlem,blivet slettet på en brugt hifi side på facebook, men den rigtige hifi side på facebook, ja selv hifi4all's til salg side er jeg ikke blevet slettet eller udelukket fra, det samme med whahifi,techpowerup,tomshardware,nerds,stereophile,hifigalleri,linustechtips, overclockers.net,hol,hwt,tweak,dk,recordere. flatpanels, lydmaskinen og gearslutz. (pluds et par andre jeg ikke kan huske), det kun hifi4all jeg har haft problemer med. På hif4all's hjemmeside kan man se alle de indlæg man har valgt at få en mail om f.eks dem man har oprettet, tidligste indlæg jeg for mail om hvis nogen skriver i den er fra januar 2009 og først for ca 1 år siden begyndte jeg at blive udelukket fra forum, første gang kan godt være længere tid siden hvor jeg spurgt om et tv kunne bruges til computeren i tv sektionen, men først her i en perioden på 1 år har jeg været udelukket og blevet medlem igen et par gange. Forstår heller ikke hvorfor gamle tråde, emner skal være lukket, som om de ikke kan have nogen interesse mere.Her den anden dag blev en af min tråde der er næsten 2 år gammel genåbnet ved at en skrev i den angående hvad der er så specielt ved fibernet (side alle så gerne vil have det). Det ikke fordi der er noget i vejen med de indlæg som folk skriver, det når ejeren begynder at blande sig, når der kommer for mange links,for mange billeder og hvad det nu ellers kan være i vejen at det går galt. Der er det bare meget frusterende kun at kunne følge med i en tråd ved at læse den, hvis man faktisk har et spørgmål som kunne være relevant for tråden og som man er interesseret i at få et svar på
Redigeret af gasolin - 19-Januar-2016 kl. 17:09 |
||
![]() |
||
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
|
Nyt fra hifi 4 all:-)
Brugeren Tifo er smidt ud. Han anbefalede en producent. Jeg ved jo ikke om det er det, Det indlæg der har fået ham udelukket er muligvis blevet slettet. Det virker til at administratoren har rød tråd i måtten i disse dage. Han burde næsten varsle sine moods, så folk har en chance for at træde varsomt. :-)
|
||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
||
![]() |
||
|
Han sletter ALTID hvad årsagen er, så kan ingen se hvor dumt han har båret sig ad. Det har jo intet med en brugerside at gøre, det er jo mere noget han holder kunstigt i live får at få nogle ekstra lommepenge Endnu engang må jeg sige at jeg ikke fatter folk gider deltage der. Senest lukkede han en tråd omkring kabler og det havde intet med ikke at følge regler eller noget andet at gøre..... Det var ganske enkelt fordi fjolset havde trængt sig selv op i en krog som han ikke kunne komme ud af igen. En bruger fangede ham med den ene ben i kabelkisten og så var der kun en ting at gøre; Lukke tråden ![]() Tråden der nu er lukket hvor han var trængt godt op i et hjørne er i linket herunder - Men indlæggene hvor brugeren fanger Gige med det ene ben i kabelkisten, er selvfølgelig slettet. Det vidste jeg ville ske så jeg snuppede lige et screenshot (og dem har jeg mange af) ![]() Screenshot: ![]() |
||
![]() |
||
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
|
@Thomas C
Det med screenshots er sku' også lidt stalker småskørt agtigt:-) Manden på virkeligt have pisset dig af. Det kan selvfølgelig være pga underholdningsværdien, Når Gige endnu en gang vikler sig selv så meget ind i en tråd, så hanbliver nødt til at slette og banne sig fri.
|
||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
||
![]() |
||
|
Jeg synes bare det er ganske sjovt
![]() |
||
![]() |
||
|
Gasolin.
Her er et bud du dårligt kan sige nej til NAD 7100 = NAD 2100 effektforstærker = 2 x 70 watt - 330 watt dynamisk |
||
![]() |
||
gasolin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1586 |
|
15min siden jeg fik svar fra sælger, den er solgt nu Købte du den Thomas?
|
||
![]() |
||
|
Mig ? Nej nej
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 202122 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |