|
Forstærker med Pre Out |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
PalmDK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-December-2013 Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-December-2013 kl. 11:52 |
Jeg har købt mig et par Beolab 8000 højtalere, som jeg gerne vil have en forstærker til.
Lige nu har jeg kun de to, men i fremtiden kommer der en sub til (Beolab 2 eller PV1D) og senere nok også et sæt baghøjtalere. Det er derfor et krav at forstærkeren har pre out til surround. Mit budget er mellem 2500 og 3000,- og brugt grej er bestemt også en mulighed. En forstærker med AirPlay ville være at foretrække, men er ikke et krav. Hvad kan i anbefale? :-)
|
|
![]() |
|
ozimek ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-April-2013 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 113 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg shoppede efter det samme for et års tid siden, og paradoksalt nok, har de små entry-level modeller (min mindre krafter) typisk IKKE pre-out. Jeg fandt en Marrantz på tilbud til 2500, som havde pre-out til fronterne (kun). NR1503. Den nye model: NR1504 er lidt dyrere, men har stadig 2.1 preout.
|
|
![]() |
|
PalmDK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-December-2013 Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ærgerligt de ikke har smidt 5.1 pre out i den, for den ser ellers rigtigt lækker ud...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |