recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forstærker med Pre Out
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forstærker med Pre Out

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
PalmDK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-December-2013
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PalmDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Forstærker med Pre Out
    Sendt: 05-December-2013 kl. 11:52
Jeg har købt mig et par Beolab 8000 højtalere, som jeg gerne vil have en forstærker til.

Lige nu har jeg kun de to, men i fremtiden kommer der en sub til (Beolab 2 eller PV1D) og senere nok også et sæt baghøjtalere. Det er derfor et krav at forstærkeren har pre out til surround.

Mit budget er mellem 2500 og 3000,- og brugt grej er bestemt også en mulighed. En forstærker med AirPlay ville være at foretrække, men er ikke et krav.

Hvad kan i anbefale? :-)
Til top
ozimek Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-April-2013
Sted: Aalborg, DK
Point: 113
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ozimek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2013 kl. 12:41
Jeg shoppede efter det samme for et års tid siden, og paradoksalt nok, har de små entry-level modeller (min mindre krafter) typisk IKKE pre-out. Jeg fandt en Marrantz på tilbud til 2500, som havde pre-out til fronterne (kun).  NR1503. Den nye model: NR1504 er lidt dyrere, men har stadig 2.1 preout.
Til top
PalmDK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-December-2013
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PalmDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2013 kl. 13:38
Ærgerligt de ikke har smidt 5.1 pre out i den, for den ser ellers rigtigt lækker ud...
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu