|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Morten AA ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() Sendt: 28-Januar-2009 kl. 21:26 |
|
Hej. Jeg har købt en squeezebox duet, som jeg skal leje lidt med mens jeg skal bygge hus. Hvad er den bedste må at få en forstærker til at tænde og slukke sammen med lydstreamet fra squeezeboxen? Har læst om en masse forstærkere der har autostart når der sendes lydsignal, men ingen fra danske forhandlere, eller har squeezeboxen andre muligheder. Jeg har læst på logitechs forum og der snakkes der om en X10?? Mvh Morten |
||
![]() |
||
hpdahl ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
|
Tiny amp er en digital forstærker med 2x30 i 4 ohm. Den har strømudgang til squeezeboksrecieveren og tænder og slukker + bliver lydstyrkereguleret fra duetcontrolleren. (Spiller rigtig godt. Forstærker og reciever fylder tilsammen som 2 æsker husholdningtændstikker. Har den selv |
||
MVH
HPDahl |
||
![]() |
||
Morten AA ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
|
Hej hpdahl Ok, den ser sød ud |
||
![]() |
||
hpdahl ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
|
Hvad er fornuftige højttalere ![]() Jeg bruger min i et rum på ca 15 m2 sammen med et par mindre missionhøjttalere. Det spiller meget fint og rent. Den kan selvfølgelig ikke komme op på diskoteksniveau, men rigeligt til lytning. ![]() Nu afhænger lyd jo ikke kun af forstærkeren men også af højttaleren og bl.a. højttalerens driftseffekt. Så hvis det gælder om at spille højt, skal du selvfølgelig have nogle der er letdrevne. Redigeret af hpdahl - 28-Januar-2009 kl. 22:17 |
||
MVH
HPDahl |
||
![]() |
||
![]() |
|
Okay, det lyder helt fint, mine højtalere bliver nogle 6,5" 2 vejs til loftindbygning, så de burde være til at drive. |
||
![]() |
||
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
|
Øhm ![]() Fra Streamtech's- hjemmeside: "TinyAmp S30 har et 5V/2A-udtag til strømforsyning af Squeezeboxen (passer dog ikke til Receiver, som dog blot forsynes fra egen strømforsyning)" /Letten |
||
![]() |
||
![]() |
|
JO! Det må være en fejloplysning. (Måske ikke opdateret oplysning) Eller måske, kan recieveren godt køre med de 5 volt alligevel. Redigeret af hpdahl - 29-Januar-2009 kl. 09:43 |
||
MVH
HPDahl |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |