recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forstærker problem, ekstrem lav lyd!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketForstærker problem, ekstrem lav lyd!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
chillertechnic Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 23-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 24
Direkte link til dette indlæg Emne: Forstærker problem, ekstrem lav lyd!
    Sendt: 05-August-2009 kl. 01:06
Jeg har en NAD C325BEE stereo forstærker, som har fungerede helt fint. Men idag blev lyden lige pludselig EKSTREM lav. Hvis jeg skrue volumen max, så kan jeg godt høre lyden, men den er virkelig lav, som i nok kan regne ud, når jeg skal skrue så højt op. Der er heller ingen bas rigtig eller noget.

Har testet højtalerne, og de virker fint, så fejlen er ikke der. Så den må ligge i  forstærkeren.

Tænkte det måske kunne være en sikring? Hvordan skal de se ud, hvis de er gået..? har ikke så meget styr på det her med lyd.. eller hvad kan det ellers være?

Redigeret af chillertechnic - 05-August-2009 kl. 01:07
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2009 kl. 08:18
der skulle vel ikke være sådan en low level funktion på forstærkeren?.. nu kender jeg ikke lige din forstærker.. men kan da huske engang jeg havde en stereoforstærker hvor jeg havde en knap på hvor den så skruede voldsomt ned.. ala mute uden dog at fjerne lyden helt.. måske du uforvarende har kommet til at ramme den (hvis den altså er der )
Mvh

René
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu