|
Forstærker + Projektor |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12404 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Og hvor er det du ser det ske?! |
||
![]() |
||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2369 |
|
Måske når du mener at man ikke kan klare sig med mindre end en projektor til 30.000 (eller hvad den nu koster), eller når du kan finde på at skrive: Alt under JVC X35 er for svagpissere. ( 2. marts, 2013). En anden gang skrev du at "min projektor ville æde den du har kig på" eller lign.; jeg mindes ikke det præcise ordvalg. Det er den slags ting der kan få dig til at lyde arrogant og nedladende. |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12404 |
|
Hvis ikke du kan se at den kommentar du hiver frem er for sjov, så kan jeg ikke hjælpe dig... Nummer to er jeg endda næsten sikker på, at jeg fik udstyret med en smiley!
Derudover er det ikke at se ned på nogen, at anbefale noget der er bedre end det de har. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |