recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forstærker + Projektor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forstærker + Projektor

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12404
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2014 kl. 20:39
Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:

Næ. det der pisser os "middelmådige" af, er når folk køber "highend" og så nedgøre os med mindre kostbart udstyr.

Og hvor er det du ser det ske?!
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 2369
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2014 kl. 21:00
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:

Næ. det der pisser os "middelmådige" af, er når folk køber "highend" og så nedgøre os med mindre kostbart udstyr.

Og hvor er det du ser det ske?!

Måske når du mener at man ikke kan klare sig med mindre end en projektor til 30.000 (eller hvad den nu koster), eller når du kan finde på at skrive: Alt under JVC X35 er for svagpissere. ( 2. marts, 2013).

En anden gang skrev du at "min projektor ville æde den du har kig på" eller lign.; jeg mindes ikke det præcise ordvalg.

Det er den slags ting der kan få dig til at lyde arrogant og nedladende.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12404
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2014 kl. 21:06
Hvis ikke du kan se at den kommentar du hiver frem er for sjov, så kan jeg ikke hjælpe dig... Nummer to er jeg endda næsten sikker på, at jeg fik udstyret med en smiley!

Derudover er det ikke at se ned på nogen, at anbefale noget der er bedre end det de har.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu