|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
Chessr ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
![]() Sendt: 14-September-2009 kl. 14:35 |
||
Jeg søger et surround sæt til mit kommende V10 TV. :D Jeg har under fælleskøb set dette sæt http://www.av-precision.dk/1251467763.html Er der nogen der har erfaring med dem ? Og hvilken forstærker/receiver anbefales der til ? omkring 4k. Og hvad er forskellen på forstærker og receiver ? |
|||
![]() |
|||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2831 |
![]() |
||
En receiver er en forstærker med indbygget radio tuner.
|
|||
![]() |
|||
Chessr ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
![]() |
||
Ok så skal det være en forstærker :) Kan det passe man ikke kan købe de højtalere på den hjemmeisde ? |
|||
![]() |
|||
akjosko1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Status: Offline Point: 377 |
![]() |
||
I den prisklasse kan det så vidt jeg ved ligeså godt betale sig at købe en
receiver. Det kunne være en Onkyo 607 købt i Tyskland, eller måske Denon 1910 fra hifiklubben. Tror at det er lettest hvis du bestiller ht'erne over recorder.dk... |
|||
Samsung 40f86BD, Denon 2808, 4. minipods, cinepod, Bass station subwoofer. Podspeaker studiebio
|
|||
![]() |
|||
akjosko1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Status: Offline Point: 377 |
![]() |
||
Om ikke andet kan du prøve at læse denne tråd:
Receiver til 4k |
|||
Samsung 40f86BD, Denon 2808, 4. minipods, cinepod, Bass station subwoofer. Podspeaker studiebio
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hvis det KUN er radiotuner der er forskellen gider jeg ikke give lidt mere for at have en. Jeg hører aldrig radio :) |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
Tror nærmere det er omvendt. Du kommer til at betale mere for at der ingen tuner er i. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg gir Kampus ret. Du kommer til at give mere for en direkte forstærker end du gør for en receiver. F.eks. så starter prisen på en forstærker hos hfk på 9.999,- Så lige den her, og den skulle være meget go, og specielt til den pris... Marantz 4003 Redigeret af akjosko1 - 14-September-2009 kl. 15:44 |
|||
|
|||
![]() |
|||
tbp3 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 232 |
![]() |
||
Kan den decode HD lyd eller ej? Synes der står det ene sted at den kan og ikke hvis man læser lige ved siden af! http://www.tapeconnection.dk/search.aspx?sval=sr%204003& product_number=4050411
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Kan den decode HD lyd eller ej? Synes der står det ene sted at den kan og
[/QUOTE] Det lagde jeg egentlig ikke mærke til. Hvis HD lyd er et krav, så ville jeg kigge på denon 1910 |
|||
|
|||
![]() |
|||
tbp3 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 232 |
![]() |
||
Det var også bare mig der blandede mig fordi jeg havde set tapeconnections tilbud og undret mig over om den kan decode hd lyd eller ej |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hvad vil det sige 100% at det er HD lyd ? er det til Blue-ray og PS3/xbox360 eller ? Den kommende receiver skal forresten have 3 HDMI indgange mindst. Glemte jeg at tilføje da jeg har Xbox, PS3 og DVD på HDMI som jeg jo gerne vil have i surround :) |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |