|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Lolianzo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() |
Syntes du skal tage ind i Hifiklubben og høre hvad han kan sælge en denon til dig for, de får snart nye modeller. Jeg var så heldig at få en 2309'er for 5000kr idag.
|
|
Panasonic TH-42PX70
Denon AVR-2309 XTZ 99 W12.16 XTZ 89 Front/Center/Sateliter Popcorn Hour C-200 Qnap TS-219p/2tb |
|
![]() |
|
PLASMABOY ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 237 |
![]() |
Blu-Ray film kommer med ukomprimeret lyd, Dolby True HD + DTS HD Master men det kan din PS3 afkode, så det kræver bare at din Reciver har HDMI kigger selv på de nye HD recivere fra NAD http://www.hifiklubben.dk/produkter/surround/receiver/nad_t7 37_surround_receiver_grafit.htm brug evt. PS3 til DVD film Redigeret af PLASMABOY - 14-September-2009 kl. 23:07 |
|
![]() |
|
Chessr ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
![]() |
Det har jeg godt tænkt på at gøre :) hvad betyder dette i praksis iforhold til mine ønsker som beskrevet ? – ingen Zone 2-funktion |
|
![]() |
|
ZuluKongen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Marts-2007 Status: Offline Point: 227 |
![]() |
Hej Chessr, jeg ved godt du skriver 4k. men hvis du kunne presse den en 1.000kr længere op kommer der altså rigtigt mange spændene ting i spil. Som f.eks en af mine favoritter fra yamaha nemlig Yamaha DSP-AX863SE, det er en surround forstærker jeg hørte hos en bekendt der havde købt den i Englang (han arbejdede derover en rum tid) den gjorde tosset godt på hans kef højttalere. EDET: modellen er tilsyneladende ved at udgå og kan være svær at skaffe. http://whathifi.com/Review/Yamaha-DSP-AX863SE/ Redigeret af ZuluKongen - 15-September-2009 kl. 10:03 |
|
![]() |
|
Chessr ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
![]() |
Jeg er desværre ikke interesseret i at handle elektronik i udlandet men tak for input :)
|
|
![]() |
|
Meegaard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
Så det vil sige, hvis man f.eks. har en Panasonic BD60'er blu-ray, er det simpelthen "spild" af penge at investere i en reciever der også kan dekode HD kilderne? Jeg har nemlig også kigget lidt på NAD, men bliver så skuffet når jeg ser på antal HDMI og kodeks. Har også overvejet en Denon AVR 2309 - der har flere HDMI og nyere kodeks. Men hvis BD60 klarer dekodning, så kan jeg måske godt overkomme reduktionen i antal HDMI. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |