|
Forstærker til beolab 3 |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Ehlz
Super bruger Oprettet: 23-Januar-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 299 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sonos Connect, her kan du tilslutte tv samt spille musik trådløst.
Hvis du ikke har behov for cd afspilning er det efter min vurdering en rigtig fed løsning. /Ehlz Ps: Alternativt Bluesound som også har trigger ud men ikke så lækkert et UI som sonos. Glædelig jul :-)
|
|
Gunraf
Super bruger Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du aldrig haft problemer under afspilning af film eksempelvis? Jeg har et bar Beolab 8000, hvor jeg oplevede problemer ved at højtaleren stod og klikkede når der manglede signal. Selv er jeg i hvert fald glad for, at jeg har fået lavet en "B&O-løsning", hvor højtalerne slukker og tænder samtidig med forstærker. Det fungerer rigtig godt.
|
|
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1167 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, jeg har aldrig problemer med lyden under film.
Som skrevet slukker de først efter ca. 2 minutter uden signal. Med venlig hilsen Søren |
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |