|
Forstærker til Boxer TV |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Rolig nu! Radiomanden har svaret på dit spørgsmål, at antenne forstærkeren både dækker frekvenserne for cabel TV og for antennebåret TV. Så et stort JA til dit spørgsmål.
|
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10425 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det korte svar på spørgsmålet er: Ja, forstærkeren kan også anvendes til Boxer.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5262 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
MEN - den er med returvej til internet, så den kan sende støj ud på antenne i: "Frekvensområde returvej: 5-65 MHz" hvis der ikke er en anden forstærker uden returvej (som isolation) imellem mod antenne. Hvilken antenne har du tænkt skal anvendes? Mvh. JørgenT |
||
Jodder
Bruger Oprettet: 10-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis jeg kunne gennemskue svaret efter at have gennemgået 4. semester i radiotekniker uddannelsen, så havde jeg ikke haft behovet for at spørge ;o)
|
||
Jodder
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak, var det..... korte svar ;o)
Redigeret af Jodder - 12-Januar-2016 kl. 20:03 |
||
Jodder
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den som Boxer leverer Men det lugter efterhånden af, det er nemmere og blive med Yousee // Kim
|
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er en indendørs Aktiv antenne, som kun er god ved optimale modtage forhold. En retningsbestemt udendørs kan kun anbefales. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
MCenterFreak
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Pas nu på Radiomanden, det kan jo hurtigt blive for teknisk, det der med inden og udendørs, og så får du skideballe af trådstarter. Man skulle jo nødigt lære noget nyt, når nu man bevæger sig ind på et teknisk forum, som Recordere.dk
|
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19444 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvorfor Boxer?
Hvorfor ikke bare de "gratis" kanaler? Klaus |
||
Elmand
Bruger Oprettet: 06-April-2012 Sted: 2730 Herlev Status: Offline Point: 100 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Selv om dit spørgsmål er klart.- Er det ikke umiddelbart let at give dig et svar, der 100% kan bruges hos dig: Du vil gerne skifte fra Kabeltv til tv signaler der kommer fra en digital sender.!! og ønsker at vide om din nuværende forstærker kan bruges. Du har intet fortalt os,hvor I landet du bor,samt hvor langt du har til en sender,samt hvad for en antenne du bruger til modtagelse. Jeg har selv 4 modtagere og har overhovedet ikke brug for forstærker og har alligevel et signal helt oppe i overkanten af styrke. Din forstærker er bygget således, at det er standardværdien for signal på indgangen sådan ca 65dbm Den forstærker så således, at den overvinder tabet i fordelingen til stikkene samt lidt til kabeltab og stikdåsetab. så du har ca samme signal .som du ville have på din stikdåse der kommer direkte ind. rent signalbehandlingsmæssigt er der ingen problemer. vh. Espersen El & Antenne |
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |