|
Forstærker til sonos connect |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Highway ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2007 Sted: Dominican Republic Status: Offline Point: 299 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-September-2013 kl. 17:16 |
Hej.
Jeg leder efter en forstærker til at trække 2 kef højtalere (110 w). Den skal kobles sammen med en connect fra sonos. Jeg vil gerne at denne forstærker har indbygget cd afspiller og tuner og selvfølgelig yder den kraft som kan få det bedste ud af højtalerne. Jeg har kigget på en "ældre" tror jeg forstærker - DENON RCD-100. Den har udgangseffekt på 110 watt og optisk udgang - for tilkobling af connect. Tror I ikke den kan bruges eller kan I foreslå andre? Jeg har fundet den overnævnte forstærker brugt til max 1000 kr. Forhånd tak:)
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal ikke gå op i watt når du køber forstærker og højttalere. Du skal mere gå op i højttalerens følsomhed. Om den omtalte forstærker (som egentlig er et minianlæg) er god nok, er svært at svare på, når vi ikke kender modellen på dine højttalere.
|
|
![]() |
|
Highway ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2007 Sted: Dominican Republic Status: Offline Point: 299 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ok. Jeg vender tilbage med model nr.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |