recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forstærker til System Audio Setup :)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketForstærker til System Audio Setup :)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Gatnuk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 17-April-2008
Status: Offline
Point: 45
Direkte link til dette indlæg Emne: Forstærker til System Audio Setup :)
    Sendt: 02-September-2008 kl. 14:26
Hej gutter(og gutinder)

Står for inden for de næste måneder eller måske først til foråret(ja, man tager sig sin tid til at købe det rigtige) for at udskifte min gamle udtjente og til tider underproportioneret Sony STR-DB790 QS til noget nyt.

Har kigget på lidt forskelligt, men er meget i tvivl og skal self, bruge noget tid på den forekommene KT messe på at hører lidt på de forskellige.

Følgende er:

Onkyo 606
Onkyo 806(hvis 606 er lige underdimentioneret nok)
H/K 355
Sony 820 (måske en af deres ES series istedet)

Den skal drive et setup af System Audio bestående af:

1 stk SA Comet(Center)
2 stk 1750 (Front)
2 stk 1630 (Surround)(og ja de hedder 1630, noget freaky afart af forskellige dele men spiller ganske godt)

Spørgsmålet ligger så, er der nogle af dem, jeg straks(fra folk som enten har erfaring, hørt eller af anden art ved noget om disse modeller) kan afskrive som ubrugelige. Maskinen skal sættes på noget BD afspiller jeg ikke helt har bestemt mig for hellere, men ender nok med noget BD55 eller Sony's 550, men det er en helt anden snak.

Er der en af dem som skilder sig ud som et "best buy" til mine højtalere?

(ja ud over primare pøhø )

Mvh

Redigeret af Gatnuk - 02-September-2008 kl. 20:54
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu