recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - forstærker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketforstærker

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
brandmand10 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-Februar-2011
Status: Offline
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Emne: forstærker
    Sendt: 14-Februar-2011 kl. 17:48

Hej i stuen:

Jeg har en gammel forstærker liggende med 4 kanaler ind og 4 ud, kan det lade sig gøre at bruge den som forstærker til en ikke aktiv sub ved at sætte sub-udgangen fra min oprindelige forstærker til line in 1 og der efter koble fra line out til line in 2 osv for til sidst at sætte line out til sub'en
Til top
dysterland Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2011 kl. 18:44

Jeg forstår ikke helt, hvad du skriver - men hvis jeg forstår dig rigtigt, så kan det ikke lade sig gøre, hvad du skriver.

Du kan koble sub-udgangen på din reciever til en indgang på forstærkeren - og så kan du koble din passive sub til højttalerudgangen på forstærkeren.

HTPC, V-DAC, Nakamichi CA-5E II, 2x LC Audio The End, Avance Dana 980

Hififorfolket.dk
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 20040
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2011 kl. 22:58
Oprindeligt skrevet af brandmand10 brandmand10 skrev:

Jeg har en gammel forstærker liggende med 4 kanaler ind og 4 ud, kan det lade sig gøre at bruge den som forstærker til en ikke aktiv sub ved at sætte sub-udgangen fra min oprindelige forstærker til line in 1 og der efter koble fra line out til line in 2 osv for til sidst at sætte line out til sub'en

Hvad er det du vil opnå med at koble forstærkerne i serie?

Prøv at kast et modelnummer/fabrikat på din forstærker, måsek det så giver mere mening.
Det gælder også din sub.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu