recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forstærkerboks fra Dansk Kabel TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketForstærkerboks fra Dansk Kabel TV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
T-teknik Se dropdown menu
--
--

Bruger er stoppet

Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1989
Direkte link til dette indlæg Emne: Forstærkerboks fra Dansk Kabel TV
    Sendt: 22-Juli-2008 kl. 16:25
Er der Dansk Kabel TV kunder som har deres forstærkerboks og dermed har opnået forbedret signal til ikke bare Samsung dekoderen, men også til øvrige tv i husstanden?
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2008 kl. 16:57

jeg har fået sat en forstærker op, som hedder ntu 862 fra yousee. hvor der så også er eksta udgange på, så jeg har kunnet få bredbånd fra yousee.

men den forstærker, gav en del forbedret analog signal til vores 3 tv i tre plan.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
T-teknik Se dropdown menu
--
--

Bruger er stoppet

Oprettet: 08-Januar-2007
Point: 1989
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2008 kl. 17:12
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

jeg har fået sat en forstærker op, som hedder ntu 862 fra yousee. hvor der så også er eksta udgange på, så jeg har kunnet få bredbånd fra yousee.

men den forstærker, gav en del forbedret analog signal til vores 3 tv i tre plan.

OK.
Hvad gav du for ntu 862?

Der er godt nok ferie, men jeg venter på en melding fra Dansk Kabel TV vedr. deres boks
- selvom prisen for deres er cirka 600 plus montage og indjustering, er det jo en del hvis jeg ikke får noget ud af det.
- TV i soveværelset har stået standby på grund af signalproblemer til Samsung dekoderen, så jeg har ikke kunnet dy fra at bruge en af de billige fra Harald Nyborg,
som godt giver omkring +5 i signal, hvor jeg før har været vant til minus 10, som ligger inden for de plus 15 til -15 Yousee anbefaler.
- Men TV1000 kanalerne bliver langt værre end de er i forvejen via den fra Harald Nyborg.    

Redigeret af T-teknik - 22-Juli-2008 kl. 17:14
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2008 kl. 17:20

Oprindeligt skrevet af T-teknik T-teknik skrev:

OK.
Hvad gav du for ntu 862?

Der er godt nok ferie, men jeg venter på en melding fra Dansk Kabel TV vedr. deres boks
- selvom prisen for deres er cirka 600 plus montage og indjustering, er det jo en del hvis jeg ikke får noget ud af det.
- TV i soveværelset har stået standby på grund af signalproblemer til Samsung dekoderen, så jeg har ikke kunnet dy fra at bruge en af de billige fra Harald Nyborg,
som godt giver omkring +5 i signal, hvor jeg før har været vant til minus 10, som ligger inden for de plus 15 til -15 Yousee anbefaler.
- Men TV1000 kanalerne bliver langt værre end de er i forvejen via den fra Harald Nyborg.    

jeg mener jeg gav ca. 1500,- incl montering og det tog sin tid. men jeg synes det var pengene værd. for kanalerne i soveværelset, var bare ude i snevejr, og det forsvandt helt.

Mvh
Flemming Larsen
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu