recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forstyrelser på net m.m.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forstyrelser på net m.m.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
arnely Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér arnely Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Forstyrelser på net m.m.
    Sendt: 26-Januar-2014 kl. 15:48
Jeg tror der er gået spøgelser i alt trådløs udstyr Shocked

Fredag aften oplever jeg pludselig at mit trådeløse internet stopper med at virke.

Jeg har fibernet fra Waoo. Jeg tjekker medieboksen og kan konstaere at signalet på bredbånds siden er forsvundet. Jeg genstarter boksen, modem og min Appel Capsule, og så køre det igen. - Dog kun en time, så er den gal igen. - Sådanne forsætter det igennem hele weekenden.

Ikke nok med det.  Jeg får også problemer med fjenbetjeningen til Appel TV, betjeningen reagere "nærmest" forsinket! Da jeg har en ekstra fjenbetjening til Appel TV, prøver jeg denne også. Også der oplever jeg "forsinkelse" når jeg giver en komando.
Da jeg bruger Appel her i huset, Appel TV, Appel computer og Appel Time Capsule, kunne man tro det havde et sammen hæng......men det bliver mere mystisk endnu.

Mit TV er et Sony, med dertil hørende Sony stereo bænk. Her oplever jeg også at fjenbetjeningerne begynder at svigte Shocked

Jeg vælger at frakoblet alt udstyr, skifter batterier i alt. Flytter min Appel Capusule med direkte kabel til medieboksen (Waoo) ned i stuen, - så den har direkte synlig adgang til mit Appel TV og computer.
Trækker derefter et kabel op til juniors computer og Playstation.

....men problemet forsætter!

Hvad sker der, nogen som har et bud Cry

Morten
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu