|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
skyeagle ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 454 |
![]() Sendt: 13-April-2011 kl. 23:45 |
Hej.
Da vi har en del forstyrrelser med vores yousee signal , vil jeg lige søge et råd her.
Vi bor på en bus vej , og hver gang en A-bus kører forbi så ryger vores yousee en tur i op til 5 sek, yousee siger så dette er pga. hdmi kabler skal være dobbelt afskærmet, så det er alle kabler så nu, nogle endda tribelskærmet.
Men da jeg fået ny Recevier skal de forlænges lidt Hdmi kabler + nogle vinkel adaptere hdmi tilsluttet, så er det jeg at mit spørgsmål kommer.
Kan jeg købe et hdmi kabel som er dobbelt skærmet og så disse her adaptere
HDMI hun/hun samler http://www.av-cables.dk/billede_kabler/hdmi_kabel/hdmi_adapter/hdmi_hun_hun_samler_768_da.html
og denne her Fleksibel adaptor HDMI han / HDMI hun
Tror i at disse er skærmet af? eller er det spil af penge.
mvh skyeagle
![]() |
|
![]() |
|
michael9000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2009 Status: Offline Point: 786 |
![]() |
HDMI-kabler? mener du/yousee ikke antenne-kablet? Det er der at der højst sandsynligt opstår problemer med udefrakommende RF-støj
|
|
![]() |
|
skyeagle ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 454 |
![]() |
Mener hdmi kabel som yousee sagde var problemmet, men også antenne kablet , det er tripelbeskyttet , alligevel har vi stadigvæk problemer, men nu jeg fundet sådan en fætter her
![]() Monster Cable HDMI adapter
og sådan en her. http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=489826#info
den er Dobbelt afskærmet og den eneste jeg har fundet af disse her.
mvh Skyeagle Redigeret af skyeagle - 14-April-2011 kl. 01:06 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det er et kendt problem at der visse steder kan forekomme forstyrrelser på You See signaler, når der kører busser og andet forbi. At det forstyrrer via en HDMI forbindelse er næppe sansynligt, det er indstråling på antennekablet, stik, samlinger eller andet i forbindelse dermed .
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak for svaret fra jer, men Radiomanden vil det sige man intet kan gøre?
Så en hdmi samling + vinkel adapter som ikke er skærmet af ville være spild af penge at købe?
Eller skal man ofre penge på et endnu bedre antenne kabel som er 4-5 gange afskærmet?
eller kan det i sidste ende være yousee problem med de trukket ledninger igennem hele opgangen som i virkeligheden er problemet?
mvh Skyeagle Redigeret af skyeagle - 14-April-2011 kl. 11:48 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja tror jeg faktisk også det er , men må yousee undersøge, mit skal bare være 100% i orden inden man får dem ud , da man ellers skal betale det selv.
|
|
![]() |
|
![]() |
hmm tror jeg har løst problemet måske , tror simpelthen at det er en vinkel antenne adapter jeg har som gør det bliver forstyrret udefra , og det er åbenbart ikke afskærmet, men tester stadigvæk.
|
|
![]() |
|
![]() |
problem løst. den hakker eller falder ikke ud mere, det var pga. denne antenne vinkel adapter som jeg havde sat i antennen i væggen, den er ikke faldet ud en eneste gang efter denne er fjernet, også selvom busserne kører hvert 5 min hver sin vej.
![]() er super glad.
mvh Skyeagle.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |