recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - forudbestiling hos elgiganten
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

forudbestiling hos elgiganten

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2014 kl. 21:09
De 10-12 gange jeg har fået, er det kommet inden for et par dage. Men nu er release dagen først på Torsdag.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
kal-el Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-April-2009
Sted: Denmark
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kal-el Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2014 kl. 21:57
jeg kan heller ikke se noget på dem i nu
Til top
Nitten82 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Oktober-2007
Point: 86
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nitten82 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2014 kl. 22:43
Jeg har ok erfaringer med at bestille fra elgiganten, dog ikke film men spil.

De gange jeg har modtaget varer fra dem har de været emballeret i OVERDREVET store papkasser, selvom det bare var DVD størrelse. 

Som nævnt af andre var der ingen mails ifht. forløbet.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2014 kl. 14:01
Så er Captain America afsendt til mig. Nu mangler Non-stop bare.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
kal-el Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kal-el Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2014 kl. 15:50
Captain America er også sendt til mig mangler sjovt nok også non stop
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2014 kl. 15:53
Det kan jo være, at den ikke er modtaget endnu. Men Cap 2 er nu den jeg venter mest på, så det er ok.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
kal-el Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kal-el Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2014 kl. 16:01
ja osse herfra
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2014 kl. 18:32
I Fredags afbestilte jeg Non-stop, og i dag sender de den så langt om længe. Latterligt, for nu har jeg snart to.Angry
Mvh
Flemming Larsen
Til top
kal-el Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kal-el Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2014 kl. 18:57
ja det er træls
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2014 kl. 18:59
Det er første gang, at jeg har fået så dårlig service i Elgiganten.Ouch
Mvh
Flemming Larsen
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Point: 2354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2014 kl. 19:29
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Det er første gang, at jeg har fået så dårlig service i Elgiganten.

Nå, ja...

Jeg bestilte to film den 11/8 og fortrød kort efter, da jeg ikke ville være hjemme til at modtage dem. Jeg skrev til deres kundecenter, at jeg ønskede at afbestille mine varer eller alternativt ændre leveringsadresse. (Som jeg ser det, skal man have mulighed for at afbestille sine varer med få klik, men den mulighed kan jeg ikke få øje på).

Jeg fik først svar fra dem i form af en telefonopringning lørdag; dvs. fem dage senere. Jeg kunne her fortælle at den første film var ankommet torsdag, og at der nok heller ikke ville være problemer med den næste.

Hun begyndte herefter uopfordret at tale om at hun ikke lige kunne se eller forstå hvorfor den anden ikke var afsendt. Jeg svarede blot, at den nok kom på et tidspunkt.

Den er så blevet afsendt i dag.

Som skrevet tidligere i denne tråd, kommer min oplevelse ikke bag på mig.

Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2014 kl. 19:33
Ja, jeg har så aldrig prøvet det før. Jeg ringede til kundeservice og afbestilte, men alligevel er den blevet sendt. Irriterende. Men jeg bor så heldigvis ikke, så langt fra den nærmeste butik, så jeg kan lige køre over og få penge retur.

Edit: Det er lidt sjovt at de skriver, at man skal være hjemme for at modtage det. Men min Captain America 2 blev da smidt i postkassen.

Redigeret af Flemming Larsen - 18-August-2014 kl. 19:34
Mvh
Flemming Larsen
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu