|
Forum opdateret til 12.01 |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
Krebben
Junior bruger Oprettet: 16-Maj-2018 Sted: Kolding Status: Offline Point: 20 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan ikke lægge billeder ind. Kun de eksempler som er der i forvejen
Mvh Jesper
Redigeret af Krebben - 17-Maj-2018 kl. 12:26 |
|
/Krebben
|
|
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2346 |
Funktioner
Tak(0)
|
Af en eller anden årsag, er siden zoom'et på Android telefon.
Starter jeg ved seneste emner uden nogen zoom og vælger et emne, er der nu zoom'et så tæt på at teksten ikke kan læses uden at zoome ud igen eller flytte hele feltet. Vælges en anden/næste/forrige side er der igen zoom i spil. Jeg har ikke ændret nogle indstillinger. Til gengæld startes der med stort bogstav ved linjeskift. Android - Chrome.
|
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er et krav for nye brugere, at man først efter 5 posts kan uploade billeder. Dette for at undgå spam fra helt nye brugere. /Jens
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har samme problem med Chrome til android.
|
|
jan203
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kunne bedre lide den bordeaux farvede:)
|
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
Samme problem her, alle sider i forum er vel 50 % for store/brede.
|
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vi kigger på det i weekenden /Lars
|
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |