|
forum.recordere.dk - Opdatering eller konvertering |
Besvar | Side <1 9101112> |
Forfatter | ||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. Prøv lige og slet din recordere.dk cookie. Det kan være det. Når det er gjort burde der ikke være problemer.
|
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ang. login, så skyldes det at du lige glemmer at godkende forumreglerne ugen. Der skal lige flyttes en markering fra nej til ja.
M.v.h. |
||
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kan det svare sig så, Jens? Det er noget af en omgang at skulle eksportere til et andet system.
|
||
Silentbob
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det løste problemet, takker.
|
||
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
|
||
Kandersen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det giver en lidt anstrengt forståelse af problemet. Reklamepladsen er for at gøre det mere "attraktiv" for sponsorer formoder jeg. Resultatet er færre brugere, hvorved attraktiviteten falder igen, og måske endda længere ned end inden dette stunt. Det lyder lidt som en loose/loose situation, og reelt bare et spørgsmål om tid, så lukker forumet uanset hvad.
|
||
Kandersen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den har jeg lige været på siden i går Det var først da Lars skrev det til mig i dag, at jeg blev opmærksom på den.. Jeg så den ganske enkelt ikke. Det er nu heller ikke helt nemt, at man skal godkende forumregler, på et forrum man har været på i de sidste 9 år.
|
||
Kandersen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Enten læser du ikke indlæg 1, 2 og 3. Eller så er du efterhånden blevet så vant til at se reklamer imellem indlæg på andre forums (Recordere er bestemt ikke de første med dette). Jeg så det med det samme, og jeg reagerede negativt på det, ligesom andre steder jeg oplever det.
|
||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Sådan ser jeg det ikke. Jeg ser at vi har svaret åbent og ærligt om hvad der sker når vi enten mister brugere ved fysisk afgang eller ved man bruger reklameblokering. Vi har ingen intentioner om at lukket forum. Så ville vi ikke bruge tid på først at opdatere det, og nu at finde en ny platform hvis nødvendigt. Men hvis vi kommer under en kritisk masse, så er det da klart at vi som forretningen "recordere.dk" er nødt til at se på om vi smider gode penge efter dårlige penge. Vi har som vi skrev for længe siden ingen organisationer der kaster penge efter os, så når vi betaler x tusinde kroner for en server om måneden, så skal pengene jo tjenes hjem. Og ja, vi kunne bare gå open source, og på et 9 kroners hotel, men det er ikke det site vi ønsker at drive. Vi ønsker at have en platform som gør at vi er et attraktivt sted at være. Vi ville naturligvis være mest attraktiv uden reklamer, men den diskussion har vi haft. Hverken Lars eller jeg er filantroper, og kaster ikke vores egne penge ind i det :-), så pengene som recordere.dk bruger, skal recordere.dk tjene. |
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
jan203
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Prøver lige igen.
Efter opdateringen er den røde tekst blevet blå er det meningen? Det er kun når jeg bruger mobil på pc er teksten stadig rød.
|
||
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
||
Silentbob
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg læser indlæg 1, 2 og 3. Samt er ikke jeg synderlig vant til der fra andre forummer, da jeg bruger en app til at fjerne reklamer på alle andre foraer end Recordere (og Flatpanels). Så, som jeg skrev tidligere, lagde jeg simpelthen ikke mærke til den og jeg syntes det er noget pjat at gøre sådan en lille reklameblok til et problem.
|
||
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
|
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Teksten (links) er røde her. Så, ja, det er meningen at det skal ligne det gamle Måske det er noget gammelt der er cachet. Prøv at trykke CTRl-F5 i browseren, alternativt tømme browserens cache. /Lars Redigeret af Lars - 09-Marts-2016 kl. 12:20 |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
Kandersen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jamen, jeg er ikke uenig i, at det er et problem, der på een eller anden måde skal løses. (Den økonomiske situation). Men hvis løsningen med at smide reklamer ind mellem indlæggene, koster brugere. Så vil det have indflydelse på, hvor attraktiv sponsorer finder forumet. Så længe der ikke findes et reelt alternativ til Recordere.dk, så skal i nok klare frisag en tid endnu. Men jeg kan godt mistænke at det tager mere og mere af aktiviteten fra forumet, som i forvejen er dalet i de seneste år, af hvad jeg såen lige umiddelbart kan fornemme på antallet af indlæg. Da reklamer bare ikke er populære, hverken her eller andre steder, så er tiltaget jo nærmest at tolke som at smide benzin på et allerede brændende bål. Jeg håber jeg tager fejl, men jeg kan virkelig frygte at jeg ikke gør. Hvordan fordeler i forøvrigt indtægter og udgifter mellem CMS delen og forumet? |
||
Besvar | Side <1 9101112> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |