|
forum.recordere.dk - Opdatering eller konvertering |
Besvar | Side <1 101112 |
Forfatter | ||
jan203
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har lige prøvet med firefox og der er teksten også blå!!
Har også prøvet med en anden mobil og det er det samme.
|
||
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
||
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg tror der er forskel på, hvilken reklame det er. Jeg har lige set en reklame fra Lalandia som er et helt billede i stærke farver. Det skuer øjet lige med det samme.
|
||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Uden jeg vil hænges op på 100% præcision, er det omkring 85/15, hvor de 15 er på forum. CMS er meget lettere at sælge til |
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
Kandersen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er logisk nok, da det er betydelig nemmere at bygge et CMS med reklamer placeret strategiske steder, hvor de gavner men ikke direkte generer. Og så er den del af Recordere.dk jo langt mere interessant, medmindre man sidder og brænder med et problem eller løsning på samme. At tilmelde sig og deltage i et forum er oftest ud fra et decideret mål. Mens det at læse en forside/artikler/nyheder er simpel information. Ved en fordeling på 85/15, kan det så overhovedet svare sig at nedlægge forumet, fremfor måske at forsøge trække mere ud af CMS delen, (flere tiltag på nyheder og artikler = tiltrækker flere læsere, og dermed mere attraktiv for sponsorer)? Det er selvfølgelig en balancegang. Spørgsmålet er om forumet har en reel værdi for CMS delen, eller om det kan leve uden forum. Derved kan man måske argumentere for, at man henter ind på gyngerne, hvad man mister på karusellen.
|
||
digitalt.tv
Guld medlem Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 719 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej det er en stor opgave af konvertere. Overvejede også at skifte til Xenforo for nogle år tilbage, men det var så stor en opgave, at jeg droppede det.
|
||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
OK. Vi regner nu med at kigge på det - Men ikke noget vi laver på en weekend :D |
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg synes i skal dele forummet fra resten af siden og lukke recordere.dk Det er kun forummet som har interesse hos mig, alt det andet kan jeg læse mig til i dagblade eller andre steder på nettet. Jeg er herinde for at modtage hjælp og give hjælp som i de gode gamle erfa-grupper. Det kan jeg kun gøre i forummet, resten er irellevant. Jeg har ikke behov for at læse på forsiden om diverse ting. Et forum driver sig selv, men koster selvfølgeligt noget at drifte. Jeg kan dog ikke forestille mig at nogle giver 19 kroner for at vise mig en reklame. Jeg kan heller ikke forestille mig at i skal have 19 kroner for at jeg kan slippe for reklame, for at drifte en forum del. Et slag på tasken er vel at et forum koster 1500-2000 kr at drifte rent server mæssigt. Så skal der ikke Så 2 kroner om måneden og 1000 brugere, så er den hurtigt tjent ind.
Redigeret af Cyberguyen - 09-Marts-2016 kl. 18:15 |
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
Kandersen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det var en alternativ løsning
Det var præcis det jeg mente med mit forrige indlæg, at brugere af forumet er her oftest med et decideret formål, der ikke er sammenhængende med CMS delen. (Nogle gange kan de dog høre sammen, men kommentarer muligheden i CMS delen smadre dette, for debatten foregår i kommentarene og ikke i forumet).
|
||
Roland
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har det som Cyberguyen, forumdelen er den jeg frekventerer næsten hver dag. Mens forside og div. artikler er noget jeg sjældent bruger tid på.
Jeg mener dog ikke at recordere.dk hverken skal lukke eller splittes op. Ift. reklameflytningen, så tja, hva' ska' jeg sige, den er jo en forudsætning for at det hænger sammen. Så no big problem imo. Ihf ikke noget jeg gider bruge krudt på. Til gengæld ville det være rart, at kommentardelen i CMS delen blev modereret, så alle de perfide og nationen-agtige kommentarer blev udelukket. For det kan da næppe gavne recordere.dk positivt !
Redigeret af Roland - 14-Marts-2016 kl. 06:16 |
||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
||
Roland
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Var lige inde i mit "kontrolpanel" for, at slette nogle af mine uploadede filer.
Men det kunne ikke lade sig gøre ! ? Ikke fordi det er så vigtigt, da der stadig er masser af plads. Men bare lige en orientering. Redigeret af Roland - 15-Marts-2016 kl. 22:07 |
||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Underligt at "besked boxen" loader så langsomt. Har IOS på iPad.
Og besvar loader slet ikke i Personlig Besked. Må trykke genload et par gange før den er der. |
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad sker der herunder?
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Besvar | Side <1 101112 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |