recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - forum.recordere.dk - Opdatering eller konvertering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

forum.recordere.dk - Opdatering eller konvertering

Besvar Besvar Side  <12345 12>
Forfatter
Besked
Søren Ingemann Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 497
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren Ingemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2016 kl. 00:20
Også en stemme på den 'lette' løsning her fra Big smile
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Point: 1694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2016 kl. 06:58
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Tak for svarene indtil videre. 

Der er også en tredie model Smile

Først: Den lette, se om den giver de ting som nogle savner, og så bruge mere tid på den svære.

Men fortsæt med at komme med input...

Det var egentlig det jeg ville have foreslået. Jeg synes, at det oplagte var at migrere til nyeste version af WebWiz og så tage den derfra.

Eventuelt og hvis det ikke er for besværligt (mht. konvertering mv.) så kunne man jo lave en beta af et nyt forum software og høre folks mening. Måske (og nu tænker jeg bare højt) kunne man sætte forskellige produkter op med 1-2 demo brugere hver men uden at bruge tid på f.eks. optisk tilpasning, så folk kan se hvordan de forskellige produkter opfører sig. Så kan man prøve at poste og eventuelt se, hvordan tingene tager sig ud på forskellige platforme.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Maj-2006
Point: 1435
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bibihest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2016 kl. 07:54
Når forum allerede er gammelt uanset hvad i gør, så synes jeg det er dumt ikke at tage den svære løsning og få opdateret til noget nyt. Det nyværende forum er meget dårligt og med få muligheder, i forhold til et nyt. Fint i gerne vil beholde gamle brugere, men i vil vel også gerne have nye til, så det ikke bliver en lille klike af de samme folk, der kan sidde og klappe hinanden på skuldrene ;)

Der kan opdateres til nok så mange versioner af et gammelt system, men hvis det ikke bringer det op på højde med andre sider, så er det næsten ligegyldigt.
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Point: 1694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2016 kl. 08:08
Oprindeligt skrevet af bibihest bibihest skrev:

Når forum allerede er gammelt uanset hvad i gør, så synes jeg det er dumt ikke at tage den svære løsning og få opdateret til noget nyt. Det nyværende forum er meget dårligt og med få muligheder, i forhold til et nyt. Fint i gerne vil beholde gamle brugere, men i vil vel også gerne have nye til, så det ikke bliver en lille klike af de samme folk, der kan sidde og klappe hinanden på skuldrene ;)

Der kan opdateres til nok så mange versioner af et gammelt system, men hvis det ikke bringer det op på højde med andre sider, så er det næsten ligegyldigt.

Hvad er det præcis du mener andre forum systemer gør bedre end dette?
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Point: 467
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2016 kl. 09:39
Jeg er enig med de, som frabeder sig gak, løjer, store skrifttyper og embedded video. Hvis links virkede, og hvis man kunne filtere det der safarispam fra, som visse brugere lægger ind i indlæggene, ville jeg være tilfreds.

Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2016 kl. 09:51
Det er ved at være modent til en overhaling.
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2016 kl. 10:57
Oprindeligt skrevet af BlueFox BlueFox skrev:

Jens, kan du komme med eksempler hvordan de andre foraer ser ud/hvem der bruger dem?
Jeg har ingen idé om hvordan WebWiz 11, vBulletin, XenForo, eller hvem der bruger dem. Det kunne vær rart at se dem før man udtalte sig ;-)

Hvis du går ind på WebWiz eget forum, så kører han altid med nyeste version (som minimum. Nogle gange bruger han en endnu nyere). Jeg ved godt det koster at man registrere sig, men sådan vil det nok være de fleste steder, hvis du skal se hvad nye forums kan, for medlemmerne.

Oprindeligt skrevet af BlueFox BlueFox skrev:

Jeg har alle dage syntes at Recorders forum virker nemmest, men det er så også det jeg startede med at bruge (efter Fidonet). Men jeg synes om Recorder og Hifi4All (som jeg godt kunne tro var det samme), Flatpannels nye forum er fint. AVForum.no er også godt.

Men et forum som fx Kaspersky's, da går jeg helt kold. Og den type forum findes der mange af... Helt kold!Kaspersky forum

WebWiz har alle dage været noget ganske særligt, og ekstremt hurtigt, i forhold til mange andre. Jeg har selv været med i udviklingen af det, og dermed administreret et WebWiz forum. Det blev dengang et valg blandt mange som jeg testede.
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2016 kl. 10:57
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Hej. Tak for alle svarene.

Jeg sætter et beta op af vores nuværende forum i version 11. så tester jeg på hvad det kan.

Får vi andre adgang til den, Jens?
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 3978
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2016 kl. 11:46
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Får vi andre adgang til den, Jens?

Det kan vi godt aftale, så længe i er indforståede med 

1. Det er beta, og intet i skriver det bliver gemt eller udbredt til drift
  2. At det er work in progress.

Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Point: 912
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2016 kl. 12:25
Oprindeligt skrevet af bibihest bibihest skrev:

Flere brugerfunktioner vil gøre Recordere op på samme højde som andre.
//Guldhammer
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19565
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2016 kl. 12:52
Hvilke funktioner?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2016 kl. 17:00
personligt er jeg begyndt at lege mere og mere med tapatalk til at læse forums. det virker ret godt på både mobil og tablet - og man har ekstremt let muligheden for at overskue flere forskellige forums. 

Men må indrømme at tage den lette og så begynde arbejdet på den svære vil klart være den bedste løsning. skal man over i den svære skal det jo være for at kunne tilføre noget som man ikke har mulighed for nu, ellers giver den ikke mening, så der skal i hvert fald ses på hvad der er af muligheder, inden man begynder på den svære.
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu