|
forum.recordere.dk - Opdatering eller konvertering |
Besvar ![]() |
Side <12345 12> |
Forfatter | ||
Søren Ingemann ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 497 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Også en stemme på den 'lette' løsning her fra
![]() |
||
![]() |
||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1694 |
|
Det var egentlig det jeg ville have foreslået. Jeg synes, at det oplagte var at migrere til nyeste version af WebWiz og så tage den derfra. Eventuelt og hvis det ikke er for besværligt (mht. konvertering mv.) så kunne man jo lave en beta af et nyt forum software og høre folks mening. Måske (og nu tænker jeg bare højt) kunne man sætte forskellige produkter op med 1-2 demo brugere hver men uden at bruge tid på f.eks. optisk tilpasning, så folk kan se hvordan de forskellige produkter opfører sig. Så kan man prøve at poste og eventuelt se, hvordan tingene tager sig ud på forskellige platforme. |
||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
||
![]() |
||
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
|
Når forum allerede er gammelt uanset hvad i gør, så synes jeg det er dumt ikke at tage den svære løsning og få opdateret til noget nyt. Det nyværende forum er meget dårligt og med få muligheder, i forhold til et nyt. Fint i gerne vil beholde gamle brugere, men i vil vel også gerne have nye til, så det ikke bliver en lille klike af de samme folk, der kan sidde og klappe hinanden på skuldrene ;)
Der kan opdateres til nok så mange versioner af et gammelt system, men hvis det ikke bringer det op på højde med andre sider, så er det næsten ligegyldigt. |
||
![]() |
||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1694 |
|
Hvad er det præcis du mener andre forum systemer gør bedre end dette? |
||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
||
![]() |
||
elendil ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Juni-2010 Sted: Lille skensved Status: Offline Point: 467 |
|
Jeg er enig med de, som frabeder sig gak, løjer, store skrifttyper og embedded video. Hvis links virkede, og hvis man kunne filtere det der safarispam fra, som visse brugere lægger ind i indlæggene, ville jeg være tilfreds.
|
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
|
Det er ved at være modent til en overhaling.
|
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
|
Hvis du går ind på WebWiz eget forum, så kører han altid med nyeste version (som minimum. Nogle gange bruger han en endnu nyere). Jeg ved godt det koster at man registrere sig, men sådan vil det nok være de fleste steder, hvis du skal se hvad nye forums kan, for medlemmerne.
WebWiz har alle dage været noget ganske særligt, og ekstremt hurtigt, i forhold til mange andre. Jeg har selv været med i udviklingen af det, og dermed administreret et WebWiz forum. Det blev dengang et valg blandt mange som jeg testede.
|
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
|
Får vi andre adgang til den, Jens?
|
||
![]() |
||
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
|
Det kan vi godt aftale, så længe i er indforståede med
|
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
![]() |
||
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 912 |
|
Flere brugerfunktioner vil gøre Recordere op på samme højde som andre. |
||
//Guldhammer
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19565 |
|
Hvilke funktioner?
Klaus |
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
|
personligt er jeg begyndt at lege mere og mere med tapatalk til at læse forums. det virker ret godt på både mobil og tablet - og man har ekstremt let muligheden for at overskue flere forskellige forums.
Men må indrømme at tage den lette og så begynde arbejdet på den svære vil klart være den bedste løsning. skal man over i den svære skal det jo være for at kunne tilføre noget som man ikke har mulighed for nu, ellers giver den ikke mening, så der skal i hvert fald ses på hvad der er af muligheder, inden man begynder på den svære.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |