|
Forum ufatteligt langsomt |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1093 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Test fra iPad
|
|
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|
![]() |
|
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1093 |
Så langsomt at Forum skriver mit indlæg er lavet for 2 minutter siden, når det endelig lykkedes mig at komne tilbage til tråden her |
|
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Har indberettet det, hvis ellers den er blevet modtaget
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Frank13 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1109 |
Jeg oplever at det jeg besvare, virker som om det ikke bliver lagt på siden, men det gør det. Desuden får jeg ikke en mail når nogen kommentere på indlæggene. Oplevede det første gang for en uge siden. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det med manglende Mail underretning har jeg nævnt i et tidligere indlæg. Så når der ses (forhåbentlig) indbretningen, så er admin også klar over det problem.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19561 |
Det var også min mening, men ville ikke rapportere det før jeg vidste om det kun var hos mig. Klaus
|
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
Hej.
Har lige opdaget tråden - Jeg kigger lige på serveren - I'll be back.
![]() |
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
Hej.
Har lige opdaget tråden - Jeg kigger lige på serveren - I'll be back.
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Har prøvet at reindeksere DB + genstarte server - Den var underlig langsom.
|
|
|
|
![]() |
|
TEST 2
|
|
|
|
![]() |
|
Kære alle. Jeg tror det er et adscript der driller - Jeg har bedt Lars om at slukke for ads.
|
|
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19561 |
Så ser vi om det hjælper :-) Klaus
Redigeret af KlausDM - 29-November-2020 kl. 20:39 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |