|
Forum ufatteligt langsomt |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1087 |
Funktioner
Tak(0)
|
Test fra iPad
|
|
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1087 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så langsomt at Forum skriver mit indlæg er lavet for 2 minutter siden, når det endelig lykkedes mig at komne tilbage til tråden her |
|
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har indberettet det, hvis ellers den er blevet modtaget
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Online Point: 1108 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg oplever at det jeg besvare, virker som om det ikke bliver lagt på siden, men det gør det. Desuden får jeg ikke en mail når nogen kommentere på indlæggene. Oplevede det første gang for en uge siden. |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det med manglende Mail underretning har jeg nævnt i et tidligere indlæg. Så når der ses (forhåbentlig) indbretningen, så er admin også klar over det problem.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19478 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det var også min mening, men ville ikke rapportere det før jeg vidste om det kun var hos mig. Klaus
|
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej.
Har lige opdaget tråden - Jeg kigger lige på serveren - I'll be back.
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej.
Har lige opdaget tråden - Jeg kigger lige på serveren - I'll be back.
|
|
|
|
hummelmose
Funktioner
Tak(0)
|
Har prøvet at reindeksere DB + genstarte server - Den var underlig langsom.
|
|
|
|
hummelmose
Funktioner
Tak(0)
|
TEST 2
|
|
|
|
hummelmose
Funktioner
Tak(0)
|
Kære alle. Jeg tror det er et adscript der driller - Jeg har bedt Lars om at slukke for ads.
|
|
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19478 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så ser vi om det hjælper :-) Klaus
Redigeret af KlausDM - 29-November-2020 kl. 20:39 |
|
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |