recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - sony 40ex520 VS. LG 42le450n
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketsony 40ex520 VS. LG 42le450n

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kim olsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1384
Direkte link til dette indlæg Emne: sony 40ex520 VS. LG 42le450n
    Sendt: 06-August-2011 kl. 11:11
jeg har brændt mig varm på disse to, jeg aner dog intet om LED fjernsyn eller fladskærme i det hele taget, jeg er fuldstændigt ligeglad med wifi, internet tv os, jeg skal have det tv der giver det bedste billed.

Det skal bruges til Film, tv samt htpc.

Jeg håber der er nogen ejere der kan komme med inputs omkring fordele og ulemper ved den enkelte model. 
Crown - there is no substitute.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2011 kl. 11:14

Oprindeligt skrevet af kim olsen kim olsen skrev:

jeg skal have det tv der giver det bedste billed.

Det får man på Plasma paneler.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2011 kl. 12:38
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Oprindeligt skrevet af kim olsen kim olsen skrev:

jeg skal have det tv der giver det bedste billed.

Det får man på Plasma paneler.

Når tråden nu hedder model a vs model b, så troede jeg at det var underforstået at hvad men ellers beskriver er i relation til de to nævnte modeller. så lad mig understrege, at det er detWink

"plasma" er desuden et meget vidt begreb, hvis du vil hjælpe og være konstruktiv, så kunne man jo tilføje specifikke modeller i stedet for bare at bruge et generelt udsagn.

tilbage til sagen, er der nogen med brugererfaringer af de to nævnte modeller der har inputs?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2011 kl. 12:55

Det var med vilje at jeg holdte ordet Panasonic ude, der er også modeller fra LG der er ved at være godt med.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2011 kl. 00:24
Hej Kim

Jeg vil ikke udtale mig om billedkvalitet men lige nævne den RS323 port LG TV'et har som gør at din HTPC kan styre det og du kan lave en opsætning 100% styret over wifi eller andet uden IR. Jeg har selv købt Sony (ikke nævnte model) men kan efterfølgende godt ærgre mig over at det ikke blev LG med RS232.

BS
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2011 kl. 14:01
Hej BS, havde helt overset den detalje, det var måske ikke så dumt når man alligevel benytter trådløst.

jeg vil så dog sige at jeg nok havde prioriteret på samme måde måde hvis det er eneste argument for LG'et. Personligt er jeg villig til at lave en helt simpel udgave med hdmi fra computer og ikke andet end det hvis ellers billedet er det bedste på det tv der ikke har RS port. Jeg er som sagt dog stadigt meget i tvivl da billedkvaliteten er det vigtigste.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu