|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Drumman ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 25 |
![]() Sendt: 13-August-2011 kl. 10:40 |
Hej,
Jeg står foran og skal anskaffe mig et nyt fladskærms TV. Jeg står nu foran 2 forskellige og er enormt i tvivl om hvad jeg skal vælge. Samsung UE46D8005 eller Philips 47PFL7666T De koster næsten det samme, det er bagge 2 smart tv. den eneste forskel jeg kan se er at Samsung leverer en aktiv 3D brille og Philips en passiv 3D brille(ligesom den man har på i biografen). Den passive brille er der overhovet ingen "flimmer" i som der er i Samsungs aktive brille. Skulle der være nogen derude der har et lidt skarpere syn på specen for de 2 fladskærme ville jeg blive glad for et lidt hjælp På forhånd tak /Drumman |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Ville vælge Samsung, da jeg formoder, at den har det bedste billede .
Hvis du mener det alvorligt m 3D bør du overveje Samsungs topplasma, som også vil performe et synligt bedre 2D billede end de nævnte
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19814 |
![]() |
Du skal tage ud og se på billedet inden du køber. Specs siger intet. Mens du er det, så kigger du lige på Panasonics 50"VT30, hvor du for ganske få kroner ekstra kan få "det bedste billede på markedet til menneskepenge". Klaus |
|
![]() |
|
smeicy ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-August-2011 Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Hvis billedekvaliteten betyder meget, så ville jeg også kigge på Panasonic VT30.
Jeg har haft 8005 hjemme ved siden af et VT30 - og der har VT30 uden tvivl det langt bedste billede. Smeicy |
|
![]() |
|
Drumman ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
Hej,
Tak for svarene. Jeg skal skal naturligvis gå ud og se dem "live". Så det er det jeg gør og lader "øjnene der ser" afgøre valget. Jeg har desværre ikke plads til en 50" og har ikke kunnet finde en fra Panasonic i 46/47" som modsvarer den i 50", måske er der en derude kan kan vejlede På forhånd tak /Steen |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Du kan sagtens få et
TX-P42VT30Y
|
|
![]() |
|
![]() |
Uha ville jo gerne op i 46" eller 47" ;o((
Har set denne her, det er godt nok ikke VT men GT modellen, men den fåes i 46" TX-P46GT30Y ? |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
der er en test af både Gt30 og vt30
http://www.flatpanels.dk/tests.php
havde helt sikkert også taget en plasma i den størrelse problemet med at se en skærm live, det kan du ikke bruge til en meter lys indretning og forkerte indstillinger dårligt signal folk har skrevet en samsung 32d5005 hakker i en butik har selv købt en til mit køkken det er en super skærm som ikke hakker en meter men over 32 tommer vil jeg aldrig selv købe en lcd, fordi hvis du sidder en smule skævt ja så ryger alt hvad der hedder billedekvalitet udfra en test, kan man faktisk vurdere et billede samt den eneste gang jeg har købt en skærm udfra hvad jeg så i en butik blev jeg så skuffet at den gik retur efter 2 dage Redigeret af xcardman - 14-August-2011 kl. 13:58 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |