|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
tjakobsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 85 |
![]() Sendt: 14-August-2011 kl. 18:34 |
|
Hej alle
Jeg har erhvervet mig en Terratec H7 boks og et irdeto CA modul så jeg kan se min Stofa (Aalborg, AN-TV) på computeren. Det skal bruges gennem Mediaportal, men for at teste det, har jeg brugt DVBViewer. Mit problem er, at jeg ikke kan se kodede kanaler. Jeg kan fint søge alle kanaler frem og se ikke-kodede kanaler. Jeg synes ikke der er så mange indstillinger i forhold til CA modulet, og gik derfor ud fra at det bare virkede, så snart jeg havde sat mit CA modul med Stofa kortet i. Men det gør det desværre ikke. Jeg er lidt på bar bund, så har I nogle forslag til hvad jeg evt. kan prøve for at løse problemet? På forhånd tak!
|
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Har du spurgt Stofa om et t-0 zaptorkort kan sidde i andet end en Zaptorbox? |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2127 |
![]() |
|
Det virker fint her med et t-0 kort i en Technisat Cablestar HD 2 PCI, DVBViewer og Win7-64 og har ikke gjort noget ekstra for at få det til at virke.
Edit: "Denne side op" på kortet skal iøvrigt vende nedad
![]() Redigeret af Steen6400 - 14-August-2011 kl. 19:02 |
||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
||
![]() |
||
tjakobsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 85 |
![]() |
|
Efter hvad jeg har kunnet søge mig frem til på nettet, bruger alle det kort som de får fra Stofa - dvs. det som de også vil have haft siddende i Zaptor boksen.
Og ja, "Denne side op" vender nedad - det havde jeg også fået læst mig frem til :-)
|
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Ok, good to know....De har med mellemrum haft begrænsninger på t-0.....Selv benytter jeg t-14 med 4 stk CLONE+ klienter. |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ellers nogle forslag til hvad jeg evt. kan prøve? Er det muligt at se om den overhovedet detekterer at der er et CAM modul med kort i?
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Slet ingen idéer?
|
||
![]() |
||
Thomas K ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2010 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 461 |
![]() |
|
Jeg har næsten lige købt en Terratec H7 brugt, og jeg har ingen problemer overhovedet. Jeg satte bare mit CA modul fra TV'et i, tunede i mediaportal, og så virkede det. Er du sikker på, at du har vendt CA modulet rigtigt, og at det er skubbet korrekt i. Hvis du prøver med mediaportal, er det muligt for dig at se CA modul menuen??
Cruzz
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja - jeg forstår slet heller ikke hvad det er der går galt her. Problemet er bare, at det ikke er skide nemt at debugge og evt. finde frem til en fejl.Jeg har vendt og drejet det CA modul, og synes kun det kan vende på en måde. Det føles også som om, at det går rigtig i "hak".
Hvad er det for en CA modul menu du snakker om?
|
||
![]() |
||
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2127 |
![]() |
|
Har jeg ret i at du ikke har Zaptor og sådan set ikke ved om det virker overhoved? Det kan være det ikke er sat overdentlig op fra Stofa. Mit skulle de også lige efter en ekstra gang inden det virkede, men hvis man har en Zaptor kan de "ordne" det over telefonen. Eller at du har et fjernsyn med DVB-C, du kan teste det i.
|
||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har en Zaptor boks, hvor i kortet virker fint. Så det er ikke mit abonnement den er gal med.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ok, så er der da en fejlmulighed mindre
![]() Er det Pro udgaven du bruger?
Er der i Hardware menu flueben for "har CI modul"? Basic, men jeg spørger alligevel
![]() Hvad version er din driver til kortet og hvad hedder den?
Har du mulighed for at teste det på en anden PC?
|
||
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |